Na ok, tai ta proga dar vienas klausimas: O kaip su naudoto variklio patikrinimu? Kompresiją reik pirmoj eilėj tikrint? Na bet jei ten "daktarėlio" pripilta, tai reik pradžiai paburzgint nors 10 minučių bačkoj, o tada matuot? Labiausia ko bijau, kad xujiovai kursis ir blogai dirbs lėta eiga, ir sliekų nesugebės niekas surast, čia jau diskomfortas skaitau :D 2014.02.26 11:05, Casper rašė: > Viska teisingai rasai;) Jei nori tylesnio ir su maziau vibraciju tai jau > tik 2 ir daugiau cilindru, kas reiskia galingumas nuo 6ag. Palyginimui, mano > 9.9 Yamaha dvitakte, dirba tyliau nei dauguma 5ag 2T ar 4T varikliu, > vibraciju taip pat zymaiai maziau del 2 cilindru. > > 10ag visiskai nepiriboras, sakyciau optimalus variantas, nes pagal siandien > galioncias taisykles su iki 10ag gali plaukiot beveik visur. O variklis 8, > ar 9, ar 10ag - svoriai ju labai panasus, kainos taip pat, tai kam pirkti > prastesni? I maziau nei 5ag as isvis neziureciau.