2014.03.17 15:35, Casper rašė: > Multirumpelis ar iprastas, sakyciau daugiau ipratimo reikalas, tiek tas, > tiek kitas pilnai atlieka savo funkcijas. POra kartu plaukiau su kolegos > mercuriu, tai tas multi nepaliko kazkokio afigeno ispudzio. Nuleidimas viena > ranka, nzn kas cia norima tuo pasakyt, bet kiek maciau ir ciupinejau > varikliu, tai tas nuleidimas ir pakelimas praktiskai visada buna su viena > ranka, su kita ranka reikia fiksatoriu istraukti ar pastumti i kita > pozicija. Taip pat visi mano matyti varikliai turejo ir fiksuota kojos > pozicija, ir laisva, aka ant kazko uzplaukus koja laisvai keliasi aukstyn. Multirumpelis, įsivaizduoju, turėtų būt patogu spiningaujant/velkiaujant. Nu tipo velki, užsikabina kur nors už žolių vobleris, ar dėl kokios kitos priežasties reik trumpam sustot, bet variklio gesint nenori, nes tuoj vėl plauksi toliau - tai sumažinai gazą iki neutralios ir viskas, ane? Pas japonus reik ten kažkur kitur ričiagą surast ir perjungt neutralkę - tipo jei į kelmą nasadil, tai gali nespėt sustot. Ar realybėj - px, nėr skirtumo? > Taip, ant LT su virs 10ag varikliais atsiranda daug apribojimu, bet kai musu > inspekcija sutikti ant vandens yra nykstamai maza, tai daug kas nesilaiko > situ reikalavimu. O su perdarymais, tai jau rasiau, kad reikia ziureti > konkretu varikli, nes pas vienus lengvai persidaro, o pas kitus imanoma, bet > realiai neapsimoka. Daugiausia info apie visokius perdarymus yra pas rusus > forumuose, jie megsta tokius dalykus:) Tai aš čia matai, labiau noriu viską iki galo išsiaiškint prieš pirkdamas variklį - idealiu atveju noriu nupirkt tokį dešimtuką, kuris lengvai persidaro į 15ag (nors to gal ir nereiks). Tai tada klausimą perfrazuosiu kitaip: gal kas žino, kuris iš normalių, brandinių 4T dešimtukų lengvai persidaro į 15? > Del galingumo - kuo galingesnis, tuo geriau, IMHO. Pas mus ant LT, speju, > kitokia nuomone susiformavusi del to kad, virs 5ag reikia laivavedzio > pazymejimo, daug kam tai yra afigenas galvos skausmas ir misija neimanoma. > Virs 10ag jau atsiranda daug visokiu aplinkosauginiu apribojimu del ko arba > beveik puse sezono negali plaukiot ten kur nori, arba turi rizikuot sutiksi > ar nesutiksi laivybos inspektoriu, kuris israsys nemaza "premija". Vat del > to ir svaigsta dauguma apie virs5 ag varikliu nereikalinguma;) Tai jo, šitą jau supratau. Bet aš turiu tokią nelabai gerą aurą ant pareigūnų ir apskritai - noriu viską turėt legaliai, tai ir domiuosi ;]