Nu tai ta selva 1-o cilindro ir gamykliskai ja kaip 5 AG markiruoja (tarp kitko visai neseniai :) ) Is isvaizdos tikrai nekrenta i akis. Esu mates kaip nuo 15-tuku vienetas nukrites ir patape 5, nu bet ten jau plika akim matosi,kad variklis rimtas :) O yamaha 5 ar 6 ag tai mazas ten skirtumas 2 plaukiant. "Arun@sUser" wrote in message news:lekc1i$bpt$1@trimpas.omnitel.net... Negalvok, kad laivybos inspektoriai neraukia varikliuose :) Uz perdaryta gali daaaaug premijos gauti... Vienas, kas nelabai krenta i akis - Yamaha 5 ir 6 ag, atsisiuntus is ebejaus korpusa 5 ag, gal ir praslystum, ne kazka ten skiriasi. "dzonis" <nke230@one.lt> wrote in message news:lekba6$b4o$1@trimpas.omnitel.net... > Su 6ag 2 po 100kg i glisa niekaip su gumiaske. Tie sparnai tokiuose > galingumuose nieko nepadeda. > Vienintelis dalykas tureti >5AG be teisiu tai permarkiruotas variklis. > va 1-as variantas : > http://www.skelbiu.lt/skelbimai/variklis-selva-piranha-5xs-c-italija-16617656.html > > Jis realiai 9,9 arkliu, bet italiskas ir 1-o cilindro, kaip pas ji su > vibracija prie tokios kubaturos - nezinau. > > > > "spakainas" wrote in message news:lekanl$agn$1@trimpas.omnitel.net... > > Jau aiškiau. Dėl 2T vs 4T - man tikrai reikia 4T, prioritetas - mažiau > vibracijų, čia gerai kad parašei, žinosiu. > > Dėl glišo plaukiant dviese, tai ten yra kažkokie ale stebuklingi > sparnai, kuriuos primontuoji prie kojos ir taip į glišą lengviau išeina. > Kaži pasiteisina tas dalykas ar nelabai? Jei pvz primontuot tuos > sparnus, pakelt galingumą nuo 5ag iki 6ag, tai jau gal ir gautųsi kas > nors? tada būtų 2 zuikiai - ir glišas yra ir teisių laikyt nereikia, > susitaupo ir laikas ir pinigai, tą 1000 lt geriau pridėt prie variklio > ir paimt naują vietoj naudoto, ar echolotą nusipirkt ar dar kur kitur > investuot. Teisingai mastau? > Blin, aš gi ne vienas turėčiau būt su tokiom "problemom", 5ag - esminis > lūžio momentas, taip išeina. > > Sekantis klausimas - koks variklis man tiktų su tokiais reikalavimais: > dokuose būtinai <5.4ah su galimybe _nesunkiai_ pakelt iki ~6ah. Tylus ir > maksimaliai komfortiškas, kuo mažiau vibracijų. Kaina, tarkim px. > Kažkaip visi labai yamahas giria, link šitų lyg ir linkstu. > > 2014.02.26 10:37, Casper rašė: >> Jau daug info prisiskaites ir daugmaz gaudaisi kas prie ko:) >> Trupmai - jei zvevoji vienas - 5ag variklis, jei dviese - ~10ag variklis, >> tada tiek vienu tiek kitu atveju tikrai iseisi i glisa. Varikliams virs >> 5ag >> reikia laiavedzio pazymejimo, bendra visa reikalu (pazymos, kursai, >> egzaminai, bonkos (jei reikes)) kaina iki 1klt, berods. >> Velkiaut galesi tiek su 2ag varikliu, tiek 100ag varikliu, maziausi >> greiciai >> pas juos ± tie patys, tik skirtumas kaip greit nuplauksi is taskoA i >> taska >> B, kas didesniuose telkiniuose ar upese yra tikrai aktualu. >> Su varikliu "tiuningais" reikia atsargiai, vieni persidaro labai >> paprastai, >> tobish poros varztu issukimas ir dar kokiu "zgalusiu" isemimu, kitiems gi >> reikia keisti karbus, galvas ar kitas brangias nesamones, kas visiskai >> neapsimoka. >> Dar nepamirsk, kad yra 2T ir 4T varikliai:) Cia taip pat egzistuoja >> atskiri >> isitikinimai ir religijos:) 2T privalumai: pigesni, lengvesni, gali >> transportuoti belekaip pastatyta/paguldyta/pakabinta, niekas pas ji >> neissipils ar neuzpils niekas nieko, zodziu jam visiskai px kokioj >> "pozoj" >> vaziuot, didziausias privalumas tai, kad tokio pacio galingumo 2T >> variklis >> visada geriau plauks nei 4T. >> 2T trukumai: labiau smirda ismetamos dujos, siek tiek garsesni ir daugiau >> vibraciju turi, zenkliai didesnes kuro sanaudos. >> 4T privalumai: kuro ikAnomija, tylesni >> 4T trukumai: transportuoti gali tik stacia, arba paguldyta ant vieno sono >> (nuo gamintojo priklauso kurio sono), didesnis svoris lyginant su 2T, nu >> ir >> nevalitai visiski, aisku lyginant su tu paciu AG kiekiu pas 2T. >