Tai be abejo, kad 10 ir 5 skirtumas diziulis visom prasmem :) Cia daugiau kalbejau apie 5 ir6ag variklius ;) "Arun@sUser" <nerajokio@muilo.lt> wrote in message news:lekc7n$bvh$1@trimpas.omnitel.net... > Vistiek 10 ag variklio neprakisi kaip 5 ag :) Reikia tau juos parodyt > kasmet, dar pries kelis metus tik perrasydavo pazymejima, dabar jau > griezciau. > > > "Casper" <kasparasvo_istrinti@gmail.com> wrote in message > news:lekbr7$bkc$1@trimpas.omnitel.net... >> Apie sparnus nieko konkretaus nepasakysiu, bes asmeniskai ziuriu i juos >> skeptiskai, nemanau, kad stebuklas kazkoks, jei jie butu tokie afigenai >> geri visom reklamuojamom prasmem, tai gal varikliu gamintojai iskrat su >> planeriais gamintu tuos variklius? >> Kaip jau rasiau, variklio galingumo daznu atveju nepakelsi. Reikia >> ziureti konkretu varikli, tada galima pasakyti ar jis "tiuninguojasi" ar >> ne. Zinau kad nemazai Yamahu "tiuninguojasi" paprastuoju budu, nes pvz >> kaikurie ju 9.9 ir 15 ag, 20 ir 25 ag varikliai yra 1:1, tai yra daro 15 >> ag, tada sutrumpina droselio eiga, ideda zagluske ant oro padavimo ir >> gaunasi 9.9, tas pat su 20 ir 25ag. Kiti gamintojai deda skirtingus >> karbus, skirtingas komplektuojancias dalis, bet palieka tuos pacius >> cilindrus/galvas. Taigi daznu atveju, tas ag kelimas yra gana sudetingas >> ir brangus malonumas. >> Tavo atveju ieskociau 2cilindru variklio, nesvarbu ar 2T ar 4T ir >> ieskociau kas gali sumakliavoti registracija ant 5ag dokuose, kad >> nereiketu laivavedzio pazymejimo :) >> >> >> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message >> news:lekanl$agn$1@trimpas.omnitel.net... >>> Jau aiškiau. Dėl 2T vs 4T - man tikrai reikia 4T, prioritetas - mažiau >>> vibracijų, čia gerai kad parašei, žinosiu. >>> >>> Dėl glišo plaukiant dviese, tai ten yra kažkokie ale stebuklingi >>> sparnai, kuriuos primontuoji prie kojos ir taip į glišą lengviau išeina. >>> Kaži pasiteisina tas dalykas ar nelabai? Jei pvz primontuot tuos >>> sparnus, pakelt galingumą nuo 5ag iki 6ag, tai jau gal ir gautųsi kas >>> nors? tada būtų 2 zuikiai - ir glišas yra ir teisių laikyt nereikia, >>> susitaupo ir laikas ir pinigai, tą 1000 lt geriau pridėt prie variklio >>> ir paimt naują vietoj naudoto, ar echolotą nusipirkt ar dar kur kitur >>> investuot. Teisingai mastau? >>> Blin, aš gi ne vienas turėčiau būt su tokiom "problemom", 5ag - esminis >>> lūžio momentas, taip išeina. >>> >>> Sekantis klausimas - koks variklis man tiktų su tokiais reikalavimais: >>> dokuose būtinai <5.4ah su galimybe _nesunkiai_ pakelt iki ~6ah. Tylus ir >>> maksimaliai komfortiškas, kuo mažiau vibracijų. Kaina, tarkim px. >>> Kažkaip visi labai yamahas giria, link šitų lyg ir linkstu. >>> >>> 2014.02.26 10:37, Casper rašė: >>>> Jau daug info prisiskaites ir daugmaz gaudaisi kas prie ko:) >>>> Trupmai - jei zvevoji vienas - 5ag variklis, jei dviese - ~10ag >>>> variklis, >>>> tada tiek vienu tiek kitu atveju tikrai iseisi i glisa. Varikliams virs >>>> 5ag >>>> reikia laiavedzio pazymejimo, bendra visa reikalu (pazymos, kursai, >>>> egzaminai, bonkos (jei reikes)) kaina iki 1klt, berods. >>>> Velkiaut galesi tiek su 2ag varikliu, tiek 100ag varikliu, maziausi >>>> greiciai >>>> pas juos ± tie patys, tik skirtumas kaip greit nuplauksi is taskoA i >>>> taska >>>> B, kas didesniuose telkiniuose ar upese yra tikrai aktualu. >>>> Su varikliu "tiuningais" reikia atsargiai, vieni persidaro labai >>>> paprastai, >>>> tobish poros varztu issukimas ir dar kokiu "zgalusiu" isemimu, kitiems >>>> gi >>>> reikia keisti karbus, galvas ar kitas brangias nesamones, kas visiskai >>>> neapsimoka. >>>> Dar nepamirsk, kad yra 2T ir 4T varikliai:) Cia taip pat egzistuoja >>>> atskiri >>>> isitikinimai ir religijos:) 2T privalumai: pigesni, lengvesni, gali >>>> transportuoti belekaip pastatyta/paguldyta/pakabinta, niekas pas ji >>>> neissipils ar neuzpils niekas nieko, zodziu jam visiskai px kokioj >>>> "pozoj" >>>> vaziuot, didziausias privalumas tai, kad tokio pacio galingumo 2T >>>> variklis >>>> visada geriau plauks nei 4T. >>>> 2T trukumai: labiau smirda ismetamos dujos, siek tiek garsesni ir >>>> daugiau >>>> vibraciju turi, zenkliai didesnes kuro sanaudos. >>>> 4T privalumai: kuro ikAnomija, tylesni >>>> 4T trukumai: transportuoti gali tik stacia, arba paguldyta ant vieno >>>> sono >>>> (nuo gamintojo priklauso kurio sono), didesnis svoris lyginant su 2T, >>>> nu ir >>>> nevalitai visiski, aisku lyginant su tu paciu AG kiekiu pas 2T. >> >> > >