Tema: Re: Varikliai - pasirinkimo klystkeliai
Autorius: Casper
Data: 2014-02-26 11:23:51
Apie sparnus nieko konkretaus nepasakysiu, bes asmeniskai ziuriu i juos 
skeptiskai, nemanau, kad stebuklas kazkoks, jei jie butu tokie afigenai geri 
visom reklamuojamom prasmem, tai gal varikliu gamintojai iskrat su 
planeriais gamintu tuos variklius?
Kaip jau rasiau, variklio galingumo daznu atveju nepakelsi. Reikia ziureti 
konkretu varikli, tada galima pasakyti ar jis "tiuninguojasi" ar ne. Zinau 
kad nemazai Yamahu "tiuninguojasi" paprastuoju budu, nes pvz kaikurie ju 9.9 
ir 15 ag, 20 ir 25 ag varikliai yra 1:1, tai yra daro 15 ag, tada sutrumpina 
droselio eiga, ideda zagluske ant oro padavimo ir gaunasi 9.9, tas pat su 20 
ir 25ag. Kiti gamintojai deda skirtingus karbus, skirtingas 
komplektuojancias dalis, bet palieka tuos pacius cilindrus/galvas. Taigi 
daznu atveju, tas ag kelimas yra gana sudetingas ir brangus malonumas.
Tavo atveju ieskociau 2cilindru variklio, nesvarbu ar 2T ar 4T ir ieskociau 
kas gali sumakliavoti registracija ant 5ag dokuose, kad nereiketu 
laivavedzio pazymejimo :)


"spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message 
news:lekanl$agn$1@trimpas.omnitel.net...
> Jau aiškiau. Dėl 2T vs 4T - man tikrai reikia 4T, prioritetas - mažiau 
> vibracijų, čia gerai kad parašei, žinosiu.
>
> Dėl glišo plaukiant dviese, tai ten yra kažkokie ale stebuklingi sparnai, 
> kuriuos primontuoji prie kojos ir taip į glišą lengviau išeina. Kaži 
> pasiteisina tas dalykas ar nelabai? Jei pvz primontuot tuos sparnus, 
> pakelt galingumą nuo 5ag iki 6ag, tai jau gal ir gautųsi kas nors? tada 
> būtų 2 zuikiai - ir glišas yra ir teisių laikyt nereikia, susitaupo ir 
> laikas ir pinigai, tą 1000 lt geriau pridėt prie variklio ir paimt naują 
> vietoj naudoto, ar echolotą nusipirkt ar dar kur kitur investuot. 
> Teisingai mastau?
> Blin, aš gi ne vienas turėčiau būt su tokiom "problemom", 5ag - esminis 
> lūžio momentas, taip išeina.
>
> Sekantis klausimas - koks variklis man tiktų su tokiais reikalavimais: 
> dokuose būtinai <5.4ah su galimybe _nesunkiai_ pakelt iki ~6ah. Tylus ir 
> maksimaliai komfortiškas, kuo mažiau vibracijų. Kaina, tarkim px. Kažkaip 
> visi labai yamahas giria, link šitų lyg ir linkstu.
>
> 2014.02.26 10:37, Casper rašė:
>> Jau daug info prisiskaites ir daugmaz gaudaisi kas prie ko:)
>> Trupmai - jei zvevoji vienas - 5ag variklis, jei dviese - ~10ag variklis,
>> tada tiek vienu tiek kitu atveju tikrai iseisi i glisa. Varikliams virs 
>> 5ag
>> reikia laiavedzio pazymejimo, bendra visa reikalu (pazymos, kursai,
>> egzaminai, bonkos (jei reikes)) kaina iki 1klt, berods.
>> Velkiaut galesi tiek su 2ag varikliu, tiek 100ag varikliu, maziausi 
>> greiciai
>> pas juos ± tie patys, tik skirtumas kaip greit nuplauksi is taskoA i 
>> taska
>> B, kas didesniuose telkiniuose ar upese yra tikrai aktualu.
>> Su varikliu "tiuningais" reikia atsargiai, vieni persidaro labai 
>> paprastai,
>> tobish poros varztu issukimas ir dar kokiu "zgalusiu" isemimu, kitiems gi
>> reikia keisti karbus, galvas ar kitas brangias nesamones, kas visiskai
>> neapsimoka.
>> Dar nepamirsk, kad yra 2T ir 4T varikliai:)  Cia taip pat egzistuoja 
>> atskiri
>> isitikinimai ir religijos:)  2T privalumai: pigesni, lengvesni, gali
>> transportuoti belekaip pastatyta/paguldyta/pakabinta, niekas pas ji
>> neissipils ar neuzpils niekas nieko, zodziu jam visiskai px kokioj 
>> "pozoj"
>> vaziuot, didziausias privalumas tai, kad tokio pacio galingumo 2T 
>> variklis
>> visada geriau plauks nei 4T.
>> 2T trukumai: labiau smirda ismetamos dujos, siek tiek garsesni ir daugiau
>> vibraciju turi, zenkliai didesnes kuro sanaudos.
>> 4T privalumai: kuro ikAnomija, tylesni
>> 4T trukumai: transportuoti gali tik stacia, arba paguldyta ant vieno sono
>> (nuo gamintojo priklauso kurio sono), didesnis svoris lyginant su 2T, nu 
>> ir
>> nevalitai visiski, aisku lyginant su tu paciu AG kiekiu pas 2T.