Su sąlyga, kad tylu forume ir sninga, tai dar pora klausimų pamąstymams: A kaip ten su tuo variklių valdymu? Rusų forume užtikau, kad tipo merkuriai labai zjb dėl "multirumpelio", nu tipo kad atseit labai patogu, nereik bėgių perjunginėt atskirai - viskas veikia nuo rankenos, čiut ne kaip elektriniam (tik minusas, kad negali gazo duot kurdamas, nes bėgis insijungia, bet čia labiau 2T aktualu). Dar ten kažkaip variklio nuleidimas viena ranka, arba jei užšoki ant seklumos tai jis pats pasikelia. Tipo pas japonus viso to nėr, ar aš kažką ne to nuskaičiau? Na ir dar beskaitydamas taisykles užtikau, kad su daugiau nei 10ag iki birželio 20 išvis niekur negalima plaukiot, taip išeina. Tai su ta sąlyga sekantis klausimas: kurie iš "dešimtukų" lengvai persidaro į "penkioliktukus"? Dvitakčiai, kaip supratau, nesunkiai - svarbu kad kubatūra atitinkamų modelių sutaptų. O kaip su keturtakčiais? Nes pvz ta pati yamaha 9.9 ir 15 - tai jau visiškai skirtingi varikliai, kubatūra skiriasi. (Čia ne tai kad būtinai reikia, tiesiog įdomu, dėl sportinio intereso). Gal kas daugiau domėjosi ir gali ką pakomentuot? Ir šiaip įdomus pastebėjimas - pas mus forumuose tai 10ag jau skaitosi dafiga, viskam užteks per akis. O vat pas rusus 10ag skaitosi minimumas ir nekitaip. Apie penketukus ten vabše niekas beveik nešneka. Čia įtariu dėl vandens telkinių mastelių - su galingesniais pas mus tiesiog nėra kur normaliai paplaukiot?