kaip bebutu gaila, bet ne :( O ir kitas dalykas, kaip ir Audrius rase, laivybos inspekcija jau senai moka "is akies" nustatyti ar 5, ar 10ag varikliai. Taigi tokios makles gali liudnai baigtis, teoriskai. O praktiskai turbut uztektu parodyti pirkimo sutarti, kurioje parasyta, kad pirkai 5ag varikli... Kazkokios atsakomybes, greiciausiai, isvengtum, bet kokios butu tolimesnes pasekmes tai tik paspeliot galima... Visgi rekomendacija butu issilaikyti laivedi, ir pirktis normalu 10ag varikli be jokiu makliu. Tada ir vibraciju neturesi, ir glisuosit dviese ar tryse valtyje ;) "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:lekc3m$bri$1@trimpas.omnitel.net... > Na po truputį viskas aiškėja ;] > p.s. a tai gal pažįsti ką nors su tokiais "skillsais" ? :F > > 2014.02.26 11:23, Casper rašė: >> Tavo atveju ieskociau 2cilindru variklio, nesvarbu ar 2T ar 4T ir >> ieskociau >> kas gali sumakliavoti registracija ant 5ag dokuose, kad nereiketu >> laivavedzio pazymejimo:)