Zmogus kuriam reikia siu paslaugu ir supranta ko jis nori ir gali paprasyti ijungti reikiamas paslaugas. Problema ta, kad yra zmoniu kuriems sios paslaugo nesuprantamos, tikrai nereikia situ paslaugu, bet jos kazkaip ijungiamos ir negana to, dar kartais tenka ir susimoketi. Pvz pirkau telefona zmogui kuriam TIKRAI nereikia duomenu perdavimo paslaugos, klausiu bites konsultanto kaip isjungti - anas pakrapsto, pakrapsto galva ir sako - neina, veliau "gal apn blogus suvesk" ir panasiai. Yra toks kaimas prie sienos su belarusais - pas visus 5 to kaimo gyventojus (senukus) roamingas ijungtas nors nei vienas nuo soveitiniu laiku uzsieni nebuvo ir nesiruosia ir nezino kas tas roamingas yra. Bet roamingas ijungtas ir uz skambucius is Baltarusijos (nors ten nebuvo kojos ikele) susimoketi teko. Yra dar labai daug dalyku kuriu operatoriai patys nesunteresuoti tvarkyti - visokie nesamoningi sms'ai kuriais uzsakomi horoskopai, duomenu apskaitos tikslumas, duomenu naudojimo limitas ir t.t. ir t.t. Ir problema cia ta, kad egzistuoja organizacija kuri TAM IR BUVO SUKURTA kas spresti sitas problemas, ale jie nieko nedaro, nes pas juos visada "ne musu reikalas, kaltas vartotojas". Nors is tikro tai truksta noro ir kompetencijos. "Juozas" <no@email.com> wrote in message news:hjn2nt$c9s$1@trimpas.omnitel.net... > Atsibusk, žmonėms reikia šių paslaugų, gal duomenų perdavimą dar ne visi > naudoja. Skambučių centrai ir taip perkrauti, jei dar tokių nesąmonių > pridarytų, tai tik daugiau visi keiktųsi. Jei tau nereikia tokių paslaugų > ar telefoną kokiam vaikui perki, tai paimi ir atsijungi. Nes kitaip tai > jau vaikų darželis gautųsi. >