Tema: Re: Perskambinus i nezinoma numeri - papildomos islaidos
Autorius: Juozas
Data: 2010-01-26 22:21:34
Na visų pirma, pasirašant sutartį viskas juodu ant balto būna pažymėta,
+/- paaiškina (sutinku, galbūt permažai kai kur tam dėmesio skiriama).
Na nežinau tiksliai, bet manau, kad bitės konsultantas turėjo galimybę
atjungti tą paslaugą, gal tiesiog buvo nekompetetingas ar nenorėjo
bonuso susigadint... Bet tai jau atskiros grandys, o ne sistema kalta.
Na o kad ir kaip bebūtų, pasiūlymas nustatyt neteisingus duomenis, gal
ir ne tvarkingiausias, bet suveiktų.

Ir iš viso, tai dabar dėl pasienio situacijos visai Lietuvai atjunkim
roumingą? Ar kaip nors reglamentuoti, kad tiek ir tiek kilometrų
neveikia ar kaip, labai jau painu gaunasi. Mano žiniomis, tai iš
pasienio situacijos pelnosi kaimynų operatoriai, kurie, pagal sąmokslo
teorijas, netgi turi stipresnius bokštus pasienio zonoje.

Bet pažiūrėkim iš kitos pusės, tikrai nemažai lietuvių mėgsta apsilankyt
turkijoj ar kituose kraštuose. Koks tuomet nepatenkintų žmonių kiekis
būtų, kurie negalėjo paskambint?