Tema: Re: Perskambinus i nezinoma numeri - papildomos islaidos
Autorius: zhaltas
Data: 2010-01-26 23:34:03
reikia pradzioj jausti atsakomybe pasirasinejant sutartis ir skaityt po kuo pasirasineji ir ka isipareigoji.
Jei galva prisiuta- nepades niekas.
Pagyvene, seni zmones, turi vaikus, anukus, pagaliau gimines, kaimynus etc ir jei ko nesupranti, butu protingiausia paisklausti, o ne megint viska is eiles savu kailiu.
Ir visikai neprie ko cia operatoriai, vienas reks kad va roaminga ijunge neprasyti ir prisnekejau kruva litu , kitu atveju kitas , pasirasiau defoultine sutartele isvaziavau i konadiruote- roamingas neveikia... supistos 2 savaites...
Visiem geras nebusi, o jei jau tau reik tos paslaugos tai eini ir domiesi o ne po visko verksleni.
Man asmeniskai tai cia tokio pacio lygio fintas kaip mama, patekau i avarija, nupirk papildymu uz 5000lt ir sudiktuok numerius ;)