Tema: Re: Perskambinus i nezinoma numeri - papildomos islaidos
Autorius: shmikis
Data: 2010-01-26 23:22:53
Paprastas sprendimas del to roamingo - paprasyti kad ijungtu pasirasant
sutarti, defaultu nejungti. Prasau ijungti man galimybe skambinti uzsienyje,
nes keliauju, parasas. Ir problemos nebelieka.
Del nesinaudojimo - as turiu omenyje "samoningai" nesinaudoja. Visada bus
sukciu kurie sugalvos kazkokius sms'us su prenumeratomis, kazkokias brangias
linijas italijoje, ir atitinkamai visada bus patilkiu zmoniu kurie nusius
sms nes kazkas paprase, ar per telika parode, ar per koki bliutiufo haka
kaimynas issiunte, ar atskambins i numeri "is uzsienio" ar koki mygtuka ne
ta paspaus ir duomenu parsisius ir t.t. ir t.t. Ir tai padarys zmones
kuriems telefonas is pat pradziu buvo reikalingas tik pokalbiams ar maksimum
smsams. Ir nereikia galvoti, kad tie zmones yra ypatingai durni - cia kazkur
pries pora postu zmogus su brangiu ir nauju telefonu nezino kodel jam
telefonas oru prognoze tikrina ne per wifi, o per gsm, tai kai tokiam
afrikoj vienas oru patikrinimas atseis po 10 litu, tada atsiras noras pvz.
duomenu perdavima uzsienyje tureti isjungta defaultu.