Tema: Re: Perskambinus i nezinoma numeri - papildomos islaidos
Autorius: shmikis
Data: 2010-01-26 23:44:31
Pries kitu galvas siunant savo apsiciupinet verta. Kaip sakydavo anksciau
ant kiekvieno gudraus uzpakalio atsiras savas ....... Kas tas savas pas
mamyte ir teveli pasiklausk. Kad ismanai apie telefona, tai yra gal dar
milijonas sriciu kuriose esi bukas kaip bato aulas - ir kad ten taves
nenuskriaustu turi kazkas tuo pasirupinti.

Mob rysiu  kaip ir kai kurios kitos, pvz finansu, sakos turi buti
reguliuojamos nes savistoviai funkcionuoti negali. Cia kaip ta kate su
pedalu prie smegenu pajungtu - spaudys tol kol numirs.