Tema: Re: Perskambinus i nezinoma numeri - papildomos islaidos
Autorius: GiedriusZ
Data: 2010-01-26 23:19:46
Operatoriai yra suinteresuoti, kad zmonems butu viskas pagal nutylejima
sujungta. Pasinaudos netycia -va ir papildomi pinigai. Lygiai taip pat
ir del visokiu SMS paslaugu ir t.t. Tai naudinga operatoriui.
O turetu buti labai paprastai - pajungiant nauja numeri klientas sudeda
varneles kokiu paslaugu noretu gauti ir tik jas pajungia. Anksciau
kazkas panasaus ir budavo - senais gerais laikais :D
Manau vartotojams nuo to butu tik geriau.
Bet deja, pasauli valdo pinigai...