Atostogaujančių, keliaujančių žmonių kiekis tikrai viršija žmones gyvenančius pasienyje. Ir tiesiog stengiasi padaryt, kad didesniam kiekiui žmonių būtų patogiau (aišku ir patys kažką išlošia, kodėl gi ne). Tiesiog anksčiau keliaujančių žmonių ir mobilių tel kiekis buvo mažesnis. Ir na sorry, bet aš kaip vartotojas būčiau labai nepatenkintas jei prieš kažkur keliaujant reiktų užstatą palikinėt... O jei kaip pats sakei NESINAUOJA, tai kaip suprast reikia mokėt? Vadinasi naudojasi, jei ne, tai tuomet visiškai sutinku - nesupranti, tuomet dėl savo tingėjimo/kvailumo susimokėk, nes kitas variantas per daug nepatogus. Bet sutinku su tavimi, kad galbūt pasirašant sutartis turėtų būti didesnė kontrolė ir labiau paaiškinama, atlikt kartais kokį patikrinimą ar pan. Ir jei kas ne taip baust darbuotoją, tuomet jie bijos kaip ir pardavėjos bijo alkoholį jaunimui pardavinėt. On 2010.01.26 22:54, shmikis wrote: > O tai paprasyti kad ijungti viena ar kita paslauga tai jau liezuvis nukris? > Kazkada ne tik prasyti - avansa sumoketi reikejo kad roaminga ijungtu - ir > problemos nebuvo, nes kam reikia tas supranta KAS TAS YRA per paslauga ir ne > problema paprasyti kad ijungtiu. Problema cia ta, kad paslaugos ijungiamos > "pagal nutylejima" zmoniems kuriems jos NEREIKALINGOS, zmonems kurie situ > paslaugu NESUPRANTA ir samoningai NESINAUDOJA jomis, taciau nepaisant visko > uz jas turi sumoketi. Operatoriu ir ju reguliatoriaus pozicija - kazko > nesuprantant mob technologijose? reiskia esat debilai ir uz tai turit > susimoketi. Nors kai paziuri reklamas tai ten ir vaikams ir senjorams ir > mociutems ir diedukams yra pasiulymu, nes kai reikia is anu paimti pinigus > tai visi klientai geri ir protingi, o kai problemos - tada jau debilai :) > > "Juozas"<no@email.com> wrote in message > news:hjnisd$2bv$1@trimpas.omnitel.net... >> Na visø pirma, pasiraðant sutartá viskas juodu ant balto bûna paþymëta, >> +/- paaiðkina (sutinku, galbût permaþai kai kur tam dëmesio skiriama). Na >> neþinau tiksliai, bet manau, kad bitës konsultantas turëjo galimybæ >> atjungti tà paslaugà, gal tiesiog buvo nekompetetingas ar nenorëjo bonuso >> susigadint... Bet tai jau atskiros grandys, o ne sistema kalta. Na o kad >> ir kaip bebûtø, pasiûlymas nustatyt neteisingus duomenis, gal ir ne >> tvarkingiausias, bet suveiktø. >> >> Ir ið viso, tai dabar dël pasienio situacijos visai Lietuvai atjunkim >> roumingà? Ar kaip nors reglamentuoti, kad tiek ir tiek kilometrø neveikia >> ar kaip, labai jau painu gaunasi. Mano þiniomis, tai ið pasienio >> situacijos pelnosi kaimynø operatoriai, kurie, pagal sàmokslo teorijas, >> netgi turi stipresnius bokðtus pasienio zonoje. >> >> Bet paþiûrëkim ið kitos pusës, tikrai nemaþai lietuviø mëgsta apsilankyt >> turkijoj ar kituose kraðtuose. Koks tuomet nepatenkintø þmoniø kiekis >> bûtø, kurie negalëjo paskambint? >> > >