Tema: Re: Perskambinus i nezinoma numeri - papildomos islaidos
Autorius: lllll
Data: 2010-01-27 11:09:36
Na tada gal čia tik mano šeimoj taip, kad vyresniems žmonėms užprogramuoji
greito rinkimo numerius, ir jie niekam neatskambinėja, nes visi savi žino ir
paskambins dar kartą, jei reikės, o jei svetimi neperskambins, vadinasi,
"tiek ir reikėjo". Čia tikrai pagyvenęs nesigaudantis telefone žmogus.
Kitas pagyvenęs, kuris gaudosi telefone, irgi skambina tik saviems...