O tai paprasyti kad ijungti viena ar kita paslauga tai jau liezuvis nukris? Kazkada ne tik prasyti - avansa sumoketi reikejo kad roaminga ijungtu - ir problemos nebuvo, nes kam reikia tas supranta KAS TAS YRA per paslauga ir ne problema paprasyti kad ijungtiu. Problema cia ta, kad paslaugos ijungiamos "pagal nutylejima" zmoniems kuriems jos NEREIKALINGOS, zmonems kurie situ paslaugu NESUPRANTA ir samoningai NESINAUDOJA jomis, taciau nepaisant visko uz jas turi sumoketi. Operatoriu ir ju reguliatoriaus pozicija - kazko nesuprantant mob technologijose? reiskia esat debilai ir uz tai turit susimoketi. Nors kai paziuri reklamas tai ten ir vaikams ir senjorams ir mociutems ir diedukams yra pasiulymu, nes kai reikia is anu paimti pinigus tai visi klientai geri ir protingi, o kai problemos - tada jau debilai :) "Juozas" <no@email.com> wrote in message news:hjnisd$2bv$1@trimpas.omnitel.net... > Na visų pirma, pasirašant sutartį viskas juodu ant balto būna pažymėta, > +/- paaiškina (sutinku, galbūt permažai kai kur tam dėmesio skiriama). Na > nežinau tiksliai, bet manau, kad bitės konsultantas turėjo galimybę > atjungti tą paslaugą, gal tiesiog buvo nekompetetingas ar nenorėjo bonuso > susigadint... Bet tai jau atskiros grandys, o ne sistema kalta. Na o kad > ir kaip bebūtų, pasiūlymas nustatyt neteisingus duomenis, gal ir ne > tvarkingiausias, bet suveiktų. > > Ir iš viso, tai dabar dėl pasienio situacijos visai Lietuvai atjunkim > roumingą? Ar kaip nors reglamentuoti, kad tiek ir tiek kilometrų neveikia > ar kaip, labai jau painu gaunasi. Mano žiniomis, tai iš pasienio > situacijos pelnosi kaimynų operatoriai, kurie, pagal sąmokslo teorijas, > netgi turi stipresnius bokštus pasienio zonoje. > > Bet pažiūrėkim iš kitos pusės, tikrai nemažai lietuvių mėgsta apsilankyt > turkijoj ar kituose kraštuose. Koks tuomet nepatenkintų žmonių kiekis > būtų, kurie negalėjo paskambint? >