Tema: Re: Perskambinus i nezinoma numeri - papildomos islaidos
Autorius: shmikis
Data: 2010-01-26 22:54:44
O  tai paprasyti kad ijungti viena ar kita paslauga tai jau liezuvis nukris?
Kazkada ne tik prasyti - avansa sumoketi reikejo kad roaminga ijungtu - ir
problemos nebuvo, nes kam reikia tas supranta KAS TAS YRA per paslauga ir ne
problema paprasyti kad ijungtiu. Problema cia ta, kad paslaugos ijungiamos
"pagal nutylejima" zmoniems kuriems jos NEREIKALINGOS, zmonems kurie situ
paslaugu NESUPRANTA ir samoningai NESINAUDOJA jomis, taciau nepaisant visko
uz jas turi sumoketi. Operatoriu ir ju reguliatoriaus pozicija - kazko
nesuprantant mob technologijose? reiskia esat debilai ir uz tai turit
susimoketi. Nors kai paziuri reklamas tai ten ir vaikams ir senjorams ir
mociutems ir diedukams yra pasiulymu, nes kai reikia is anu paimti pinigus
tai visi klientai geri ir protingi, o kai problemos - tada jau debilai :)