Tema: Re: Perskambinus i nezinoma numeri - papildomos islaidos
Autorius: Egis
Data: 2010-01-27 17:11:58
O tai dabar sunkiai ir nesuprantamai valdoma internetu?
Nueini i savitarnos psl, nueini i uzsakytas paslaugas ir atzymi
roaminga, duomenu perdavima ar tarptautinius skambucius.

Jei neturi interneto ar esi jam alergiskas, paprasai savo sunaus ar
dukros. Jei tokiu irgi nerasta - skambini i Klientu aptarnavima.

O jei esi bukas ir nesiorientuoji siuolaikiniame pasaulyje, na tai cia
ne operatoriaus kaltas ir tada jau sumokek uz tingejima skaityti sutartis.

Seni zmones patys dazniausiai neperka telefu, o uz juos tai padaro ju
vaikai ar anukai, tad jie ir turetu suadjustinti settingus taip, kad
senas zmogus neprisidarytu sau nesamoniu bei paaiskinti, kad nereik
siuntineti SMSu trumpais numeriais.

Operatoriai nera angeliukai, bet ir useriai turi naudoti galva pagal
paskirti.