bliam, niekad nemokejau pervedimu - kaip taip gali būt, kad sumos skiriasi? O koks buhalterinis svaro kursas? Ar čia jų kursu perskaičiuota? "Linas Petkevičius" <linasNONONO@lekiam.lt> wrote in message news:oknaat$oen$1@trimpas.omnitel.net... > BBD ant Jusu nuomones, bet visgi idomus komentarai pries kreipiantis i > vartotoju teises (ka tikriausiai ir darysiu, nes uzsipisau kariaut). > > Trumpai. Uzsakyti bilietai, apmoketa nurodyta suma eurais. Po savaites > statusas hold. Parasius i suporta uzsakymas dingo visai. Paskambinus kita > diena mokama linija Lietuvoje po 1.49 EUR minute, rusiskai kalbanti > operatore pasake, kad jie norejo gauti ta suma, kuri mazyciais skaiciukais > svarais, o ne ta, kuri TOTAL, AMOUNT DUE, ORIGINAL TOTAL. O mano suma eurais > ju netenkina - truksta 11 svaru. Todel per tris dienas jie nuspres - ar > grazinti man pinigus ar mielasirdingai leisti primoketi. Pokalbio trukme - > 22 minutes. Nieko kito daryti jie nezada. Cia as slieku lygioj vietoj ant > bilijardo stalo ieskau ar kaip? >