Bet tai parašyta kad pervest tai reik 105.35 svarus džiovintų tugrikų, tai kaip ir logiška būtų tiek pervedinėt. Beje, iš kur 11 svarų skirtumas gaunasi? Jie kokį nors įdomesnį euro/svaro kursą ima? "Linas Petkevičius" wrote in message news:oknaat$oen$1@trimpas.omnitel.net... BBD ant Jusu nuomones, bet visgi idomus komentarai pries kreipiantis i vartotoju teises (ka tikriausiai ir darysiu, nes uzsipisau kariaut). Trumpai. Uzsakyti bilietai, apmoketa nurodyta suma eurais. Po savaites statusas hold. Parasius i suporta uzsakymas dingo visai. Paskambinus kita diena mokama linija Lietuvoje po 1.49 EUR minute, rusiskai kalbanti operatore pasake, kad jie norejo gauti ta suma, kuri mazyciais skaiciukais svarais, o ne ta, kuri TOTAL, AMOUNT DUE, ORIGINAL TOTAL. O mano suma eurais ju netenkina - truksta 11 svaru. Todel per tris dienas jie nuspres - ar grazinti man pinigus ar mielasirdingai leisti primoketi. Pokalbio trukme - 22 minutes. Nieko kito daryti jie nezada. Cia as slieku lygioj vietoj ant bilijardo stalo ieskau ar kaip?