Man kazkada irgi priejo ir pasiule, bet ne kita skrydi, o "pasinaudoti unikalia galimybe paskraidyti pilotu kabinoj" (tais laikais dar nebuvo grieztai su tuo). As ta galimybe pasinaudojau, nes buvo idomu, nors valgyt pilotu kabinoj jau negausi, tai pralosiau ant uzkandos. Bet ispudziai liko. Paplepejau su pilotais, paziurejau kiek jie realiai lektuva vairtuoja, kiek autopilotas. Tai realiai kokias 3 minutes kylant ir 3 minutes leidziantis pilotuoja zmogus, visa kita auto. Pilotai sake naujuose dideliuose lektuvuose pilotas isvis nereikalingas, bet paliekamas, nes kitaip zmonems nejauku skraidyti. "Edo" <_zh_@gmail.com> wrote in message news:olcq24$hav$1@trimpas.omnitel.net... > Tikrai buna tokiu dalyku ir ES. Sesuo dar kai buvo studente skrido per > Kopenhaga. Is Kopenhagos grizo vakariniu skrydziu, 7 val. veliau negu > planavo, nes pries atidarant boardinima priejo oro uosto darbuotoja ir > paklause, ar nesutinka, kad skrydis butu perkeltas. Gavo 170 eur > kompensacija. > > -- > Free News Reader > http://put.hk > http://put.hk/reader/news.omnitel.net/omnitel.travel.html > > > "benamis" <ask@mail.lt> wrote: >> Kad per LH pirkta nieko tokio, jie gi partneriai. Jus tiek pat lygus kiek >> ir >> pirke tiesiogiai is United. Ir jeigu butu ismete, tai visus tris:) Nebent >> atskirai pirkti bilietai, bet tada manau parodytumet pasus, gestu kalba >> paaiskintum, kad cia seima ir visus draugiskai issodintu:D >> EU overbookas tikrai yra, gal tik graziau tuos reikalus sutvarko. Be >> overbooko maziau efektyvus skrydis gautusi >> "none" wrote in message news:olcd0l$5cb$1@trimpas.omnitel.net... >> po to ?vykio a? pirm? kart? su?inojau apie overbookus, gal EU toki? >> dalyk? i?vis n?ra arba bent jau daromi labai slapta ir niekas apie tai >> ne?ino. Ties? sakant a? bijojau ne to, kad sumu?, o kad i?pra?ys :) >> Keliavom 3, du i? j? tik lietuvi?kai ir rusi?kai ?neka. Tai jei bent >> vien? krap?tyt?, tekt? visiems i?lipt. Plius m