On 2017-07-19 12:55, Linas Petkevičius wrote: > BBD ant Jusu nuomones, bet visgi idomus komentarai pries kreipiantis i > vartotoju teises (ka tikriausiai ir darysiu, nes uzsipisau kariaut). > Jungeisi iš UK? Nes pats faktas, jog tau viename užsakymų lape nurodytos dvi skirtingos valiutos yra įtartinas. Spėju, pirkai iš UK IP adreso, o pasirinkai Euro zonos šalies puslapio variantą? Teoriškai, jie UK rezidentams privalo parduoti tik už svarus bilietus ir jie tau sąskaitą išrašė svarais, o tu sumokėjai visai kitą sumą eurais. Faktiškai, gal ir galima dabar maikę plėšyt, bet finale gali likti su suplėšyta maike ir be bilietų. Jie argumentuos, jog taip veikia jų (ir ne tik jų) IT sistema ir kitaip neįmanoma, o pats klientas privalo suvokti, jog prekės ir paslaugos UK teritorijoje parduodamos tik už vietinius tugrikus. Būtent todėl neverta su tokio tipo kontoromis susidėti su bankiniais pavedimais, nes jiems paskui paskambinti klausimo "wadafak?" uždavimui, gali kainuoti tiek, kiek visa jų prekė ar paslauga kainavo. IMHO. Anyway, bus įdomu išgirst istorijos pabaigą. p.s. 11 svarų skirtumas, spėju, susidarė ne vien dėl valiutų kursų svyravimo, bet dėl to, jog pateikta apmokėjimui wizzairo sąskaita skirta svarams, o ne eurams, dėl to bankas galėjo automatiškai konvertuoti eurus į svarus pagal tik jam vienam patinkantį kursą ir pan.. O wizzairui tektų juos dar sykį konvertuoti į eurus.