Stebiuos ir neatsistebiu daugel metų - ant kiek reikia būt pažengusiu "išvartytoju", kad "viską išmanyt" (o iš tiesų - tik kaišiot savo trigrašį nuolat ir visomis temomis), o jei pasijunta "suveltas" - čia pat geba žaibiškai nukreipt temą ir daryt klaviatūrakaubojiškus laidariterinius "najiezdus". Sveikinu! Normaliems žmonėms to nepasiekt. Gal todėl jie čia ir nesmirsta kiauras dienas, o tik užsuka seno pipratimo vedini, bet kaskart vis rečiau.. "Linas Petkevičius" <linasNONONO@lekiam.lt> wrote in message news:om9000$s7j$1@trimpas.omnitel.net... > Pradekime nuo to, kad tai jau visai nebeturi nieko bendro su pradine > isdestyta ideja - tosk reguliavimnas tikrai nera lektuvo valdymas. Nes > pagal tokia logika, gatveje pastacius reguliotoja su lazdele, mes jau > isradome google automatini automobili. > > Is ktos puses,kaip neskambetu neitiketinai - formalia ziurint dispeceris - > asssist and advice funkcionierius. Taip - jis gali uzdrauti leistis į oro > uosta, paprasciausiai "uzdaryti" ji tam tikram bortui. Ir kapitonas elgsis > lygtai nera to nusileidimo tako. Bet visi kiti veiksmai - dispecerio > galios labai maza. Ir beje - bent jau USA dabar diele karai, del norimu > jiems suteikti didesniu teisiu. Nes paprastas niuansas - didesnes teises, > didesnes pareigos, didesne atsakomybe. O kam jiems tai? > > "aaa" wrote in message news:om872t$a8b$1@trimpas.omnitel.net... > > Nesuprantu kas visgi kontroliuoja bendrą situacija ore ir ant žemės. Tipo > į > didelį orouosta ~ vienu metu atskrenda 10 lėktuvų visų jų pilotai patys > įsivertina situacija kad tūps ant 4 tako nes jis iš viršaus atrodo lygtai > neapledėjęs ir lygtai tuščias (jei turi noro apie tai pasako niekam > nereikalingam dispečeriui). Ir toliau kažkaip nebeįsivaizduoju saugaus > situacijos tęsinio jei dispečeris negali LIEPTI (šitą veiksmą vadinkit > kaip > norit) pilotams keisti aukščio, sukti ratus, tūpti į būtent tą taką ir tuo > momentu ir t.t. t.t. t.t. > > "Linas Petkevičius" parašė naujienų > news:olrqbu$po7$1@trimpas.omnitel.net... > > Ne. Dispeceris - assists and advice. Savoka "duoda leidima" po tuo niekaip > nepatenka. Tuo labiau tai nepatenka po savokomis, pagal kurias butu galima > laikyti, kad nusileidima kontroliuoja ir uz ji atsako dispeceris. > > "Audrius" wrote in message news:olqbt1$ooj$1@trimpas.omnitel.net... > > O prie ko cia "LIEPT"? > Liepiamoji nuosaka apskritai neegzistuoja. > Dispeceris informuoja ir nurodo, o ne liepia. > > "Yvl" <chiornyj@bumer.lt> wrote in message > news:olpuor$dvt$1@trimpas.omnitel.net... >> tai skrydziu vadovas gali LIEPT orlaivio vadui leistis? :) >> >> "Audrius" wrote in message news:olptur$d8p$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Leidima leistis duoda dispeceris, sprendima priima orlaivio vadas. >> >> "Linas Petkevi?ius" <linasNONONO@lekiam.lt> wrote in message >> news:olptk6$cu8$1@trimpas.omnitel.net... >>> Skiriu. Kas priima sprendima - leistis ar ne ir kokiu budu tai daryti? >>> Dispeceris ar lektuvo vadas? >>> >>> "Audrius" wrote in message news:olpsnk$c0f$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Tai gal skirk aviadispecerius nuo serviso komandu! >>> >>> "Linas Petkevi?ius" <linasNONONO@lekiam.lt> wrote in message >>> news:olp8l8$pj6$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Juokingiau butu jei visokie ground servisai pradetu vadovauti orlaivio >>>> kapitonui, kaip jis turi leistis. Kitas varianta - nejuokinga ir labai >>>> daug fejerverku. >>>> >>>> "Audrius" wrote in message news:olp8ea$pdf$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Metu anekdotas!!! >>>> >>>> "Linas Petkevi?ius" <linasNONONO@lekiam.lt> wrote in message >>>> news:olp480$luv$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> ... Ir tik po to jau zemeje jis aiskinis su CAA, bet dispeceris yra tik >>>> liokajus... >>>> >>>> >>>> --- >>>> This email has been checked for viruses by AVG. >>>> http://www.avg.com >>>> >>> >>