ciuju didzeuse problema, kad ji Linassu isvadino. LB wrote: > bliam, niekad nemokejau pervedimu - kaip taip gali būt, kad sumos > skiriasi? > O koks buhalterinis svaro kursas? > Ar čia jų kursu perskaičiuota? > > > "Linas Petkevičius" <linasNONONO@lekiam.lt> wrote in message > news:oknaat$oen$1@trimpas.omnitel.net... >> BBD ant Jusu nuomones, bet visgi idomus komentarai pries kreipiantis i >> vartotoju teises (ka tikriausiai ir darysiu, nes uzsipisau kariaut). >> >> Trumpai. Uzsakyti bilietai, apmoketa nurodyta suma eurais. Po savaites >> statusas hold. Parasius i suporta uzsakymas dingo visai. Paskambinus >> kita diena mokama linija Lietuvoje po 1.49 EUR minute, rusiskai >> kalbanti operatore pasake, kad jie norejo gauti ta suma, kuri mazyciais >> skaiciukais svarais, o ne ta, kuri TOTAL, AMOUNT DUE, ORIGINAL TOTAL. O >> mano suma eurais ju netenkina - truksta 11 svaru. Todel per tris dienas >> jie nuspres - ar grazinti man pinigus ar mielasirdingai leisti >> primoketi. Pokalbio trukme - 22 minutes. Nieko kito daryti jie nezada. >> Cia as slieku lygioj vietoj ant bilijardo stalo ieskau ar kaip? >>