parašyk, kaip baigsis "Linas Petkevičius" <linasNONONO@lekiam.lt> wrote in message news:oknbgo$pk7$1@trimpas.omnitel.net... > Man kazkaip logiska ziureti i didziausius skaiciukus savo valiuta, prie > kuriu parasyta Total ir Amount Due. Is kur toks skirtumas jau ir > neklausiau - matyt savo pagerintas kursas. > > "ostapas" wrote in message news:oknbbs$pff$1@trimpas.omnitel.net... > > Bet tai parašyta kad pervest tai reik 105.35 svarus džiovintų tugrikų, tai > kaip ir logiška būtų tiek pervedinėt. > Beje, iš kur 11 svarų skirtumas gaunasi? Jie kokį nors įdomesnį euro/svaro > kursą ima? > > > > "Linas Petkevičius" wrote in message > news:oknaat$oen$1@trimpas.omnitel.net... > > BBD ant Jusu nuomones, bet visgi idomus komentarai pries kreipiantis i > vartotoju teises (ka tikriausiai ir darysiu, nes uzsipisau kariaut). > > Trumpai. Uzsakyti bilietai, apmoketa nurodyta suma eurais. Po savaites > statusas hold. Parasius i suporta uzsakymas dingo visai. Paskambinus kita > diena mokama linija Lietuvoje po 1.49 EUR minute, rusiskai kalbanti > operatore pasake, kad jie norejo gauti ta suma, kuri mazyciais skaiciukais > svarais, o ne ta, kuri TOTAL, AMOUNT DUE, ORIGINAL TOTAL. O mano suma eurais > ju netenkina - truksta 11 svaru. Todel per tris dienas jie nuspres - ar > grazinti man pinigus ar mielasirdingai leisti primoketi. Pokalbio trukme - > 22 minutes. Nieko kito daryti jie nezada. Cia as slieku lygioj vietoj ant > bilijardo stalo ieskau ar kaip? >