Tema: Re: Kur kreiptis ir kuo skųstis?
Autorius: pjezo
Data: 2009-10-19 13:46:54
tikrai taip.
visiem kuriu netenkina esama padetis- pirkites namus, su dviem garazais, baseinu beigi samdykites ukvedi ir du sargus.

patarimas is serijos
"tai jei neturi duonos, tegu valgo pyragus"

siuo metu neturiu poblemu sus statymu, yra nemaza akstele prie namo, bei dar kelios salia 100-300 m atstumu.

bet kazkada tai nuomojausi buta justiniskese taikos gatveje...- kiemas pavesrtas didele stovejimo aikstele (kazkada buvo ten zole).
gryzus kokia 20 val, pastatyti masina salia namu- be sansu, tiek ant "zoles" tiek tavrkingai...
vazineti tekdavo daug ir nuobodziai aplinkinaisi kiemais kol rasdavai.
vat tada ir supranti, kaip idijotiskai skamba nekurie pamokslavimai.
vienas dalykas, kada salia yra vietos, bet is principo statosi "kad matyciau pro langa", kitas dalykas kai tos vietos tiesiog nera...