Tema: Re: Kur kreiptis ir kuo skųstis?
Autorius: Faktas
Data: 2009-10-22 09:24:08
"Tomas" <nera@mailo.lt> wrote in message news:hbotb0$kj9$1@trimpas.omnitel.net...
> Galiu papildyt truputuka:
> 1) mano, kad zhino kas yra tos paniatkes;
> 2) jaucia poreiki primest "paniatkiu laikymasi" tiems, kuriu nuomone nesutampa su ju.

įstatymai yra primestas laikymasis.
tu gali pažeidinėti įstatymus, bet nors suvok, jog tu tai darai, o ne prisimeti durneliu
nesuvokiančiu, jog juokingi pasiteisinimai "visi taip daro" arciau namu" "o kodel kitiems galima"
"iki siol gyvenom ramiai".
vat kada nesilaikai istatymu, bet laikaisi kazkokiu vietiniu paniatkiu, ir yra paniatkes, o ne
primetimas, manymas, nezinojimas ar dar kas nors.

> Faktai turiu klausimu:
> 1) 10 dievo isakymu - tai paniatkes..?

visos taisyklės yra paniatkės, tik skirtumas ar jos prieštarauja įstatymam ar ne.
ir jei prieštarauja, ar tu tai suvoki, ar niekaip nedašunta kaip čia taip gali būti, jog
įstatymai kitokie, nei tavo paniatkės ir kaip kažkas drįsta paminti paniatkes, o remtis įstatymais.