Tema: Re: Kur kreiptis ir kuo skųstis?
Autorius: Pi.
Data: 2009-10-19 16:45:48
o kokios as teises neturiu eit ir matuot?:)) pradekim nuo to..
kai vyras zmona musa.. irgi neturiu teises kistis(juk jie susitare buvo
gyvent kartu ir varge ir dziaugsme.. dabar vargas turbut pas juos).. bet
manau, kad isikisciau..  nebijok- neinu ir nesiklausau kas uz duru darosi:))
sios dienos aktualijos.. kai mokyklos psihologe pasake, kad viena mergaite
buvo jai papasakojus apie tai kad ja dedes zagina.. pedagoge nesiteike apie
tai niekam papasakot.. o pasake.. jei kas paklaus, tai papasakosiu.. kazkaip
liudna pasidare.. kokios visuomenej gyvenu...