Tema: Re: Kur kreiptis ir kuo skųstis?
Autorius: Pi.
Data: 2009-10-19 14:32:18
o is esmes koks skirtumas??? pazeidimas ir afrikoj pazeidimas..
naujuose rajonuose man aplamai nesuprantama.. kai stoveti praktiskai visur
draudziama.. nors vietos kaip ir yra.. taciau stovi zenklai... (apie statyma
ant zoles net nekalbu.. ten kitos turbut priezastys- priversti pirkti
bragias parkavimo vietas..)