Tema: Re: Kur kreiptis ir kuo skųstis?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-10-20 11:53:40
velgi, arba ash kazhka ne taip supratau, arba tavo rashtas savivaldybei butent siekia gauti patvirtinima, kad shi vieta yra veja - nors imho ir arkliui aishku (na ar bent ten aplink gyvenusiam arkliui:), kad taip nera. Paanalizuojam detaliau:
"Noriu pasiteirauti koks yra prikabintoje nuotraukoje matomo automobilio
stovėjimo vietos teisinis statusas: ar tai yra kelkraštis ar veja?"
Imho jei butu nenoreta prisikabint, nebutu akcentuojamas "nuotraukoje matomo automobilio" ir tuo labiau, gavus ish savivaldybes racionalu atsakyma, kad tai kelkrashtis (o zhinant ta vieta, visa ta keliuka ir zhinant jo siauruma ir nebuvima galimybes statyti savo automobilio kazkur kitur, ypach zhinant, kad shioje vietoje zhmones ne shiaip parkuojasi, o laukia "gyvoje eileje" kol bus pakeistos ju padangos) - neturejus noro kazhko nubaust nebutu buves postinamas pasipiktinimas laukiant pritarimo i newsgrupa. Pataisyk mano logika, jei tavo manymu ji yra klaidinga. Ir paskui, kai nusiraminsi, nebesinores kazhka, kazhkam irodyt diskusijoje, sededamas vienas - pamastyk, ar tikrai aplink durniai, kurie tave kritikuoja, ar tikrai kai kur perlenki lazda ir noras padet visuomenej kartais netampa saves iprasminimo budas. Tiesiog egzistuoja pakankamai zhmoniu, kurie ishtysai rasho skundus i visas imanomas institucijas, kad kaimynai juos shvitina radiacija ir pan. Ash manau tie zhmones irgi neatsikele viena diena ir nenusprende taip, tiesiog tai palaipsniui ishsivyschiusi paranoja. Ash shioje vietoje tikrai nebandau but shmaikshtus ar traukt tave per danti, ash kalbu nuoshirdzhiai. Tikrai gerai, kai yra fotografuojami ir baudzhiami taip, kaip shitas bnv naglai pazheidinejantys ket, bet yra negerai, kai prasideda "kabinejimas prie procesiniu smulkmenu", tai indikuoja, na pavadinkim taip "persistengima".