Tema: Re: Kur kreiptis ir kuo skųstis?
Autorius: VNO
Data: 2009-10-22 10:16:23
:D

"jusu ir svetimas kiemas" - kas cia per naujove? Pats sugalvojai?
tipo pastates bendros nusavybes kieme masina dar turiu galvori ar neatbegs koks "seimininkas" ant razborkiu?

Patinka man tokie "tvarkadariai" (sutare gadinti veja kartu).
Pas taves tokie "tvarkdariai" nutare uzdaryti pravaziavima is vienos puses.
Ir ne siaip kokie debiliukai, o is Seimo.

VNO