Tema: Re: Kur kreiptis ir kuo skųstis?
Autorius: Pi.
Data: 2009-10-19 16:21:56
tu teisus..tik tiek kad as nefotkinu, tiksliau nesiunciu niekur.. taciau su
tadu blinda perlenkei:)))
matai.. netgi savo kieme negaliu statyti.. auginti ko noriu.. pries tai
nesuderines leidimu.. ir t.t. ir pan.. derinu ten pat kur jums reiketu
susiderinti leidima aikstelei.. kazkodel as ta pasidarau.. o kiti nedaro
to..