> Matai sitiems paskaiciavimams yra labai geras pavyzdys. Kai tik pasirode > pirmieji lietuviskos muzikos kompaktai jie kainavo po 60Lt ir zinoma > niekas ju nepirko, o piratinius uz 10Lt. Aisku, prasidejo diskusijos > kodel taip brangiai, pasiteisinimai kad pigiau neapsimoka ir t.t. O tada > kazkokia balta varna paeme ir pradejo pardavineti po 15Lt. Ir ka - > apyvarta padidejo, greit visi pradejo prekiauti uz tokia kaina, > piratiniai savaime isnyko ir visi patenkinti. Taip kad matematika ir > ekonomika nemeluoja. Taip, nemeluoja, bet tik tarp atitinkamo dydžio objektų ir subjektų. > O va toks argumentas kad "jie geriau zino" tai labai silpnas. Tiesiog > stambios kompanijos turi savo strateginius tikslus, ir dazniausiai jie > turi didesni svori nei kazkokia konkreti ekonomine nauda konkreciu > laikotarpiu. Pavyzdziui jei EMI ir Sony nusistate strategini tiksla > pasiekti precedenta uz torrentu platinima, ir tada jiems nusispjauti, > kad Lietuvoje siandien jie galetu legaliai parduoti daugiau. Aha, jiems tikrai nusispjauti netgi į tokį elementarų klausimą, kaip "Where is that Lit*-hole in our global income budget plan?" :-)