Glebas rašė: > Dar kartą pakartoju - baudos mokėti neatsisakau, susimoku ją vietoje. > Noriu gauti protokolą. Nesusimoki, nes, kaip suprantu, neima, nes nebegali (neturi teisės) imti. O protokolą išrašyti — būtina. > Tai čia jau gaunasi mano, ar kontrolieriaus kaprizas, kad jis nori mane > dar kažkodėl būtinai nusivesti į autobusiuką? Gali vadinti, kaip nori, bet kontrolieriaus „kaprizas“ yra visiškai pagrįstas. Pradedant jau formalia jo teise (tai, aišku tik jo kaprizas...), baigiant elementariu protingumo kriterijumi, kad važiuojančiame, sausakimšame transporte, svirduliuojančiai ir visaip kaip idiotiškai, pažeidžiant kitus reikalavimus protokolas nerašomas. > Dokumentus pateikiau dar autobuse, ten ir sėdžiu bei laukiu protokolo. > Išlipti atsisakau :) Nenori susidvejinti ir išgirsti kitą save (vairuotojo amplua) sakant — nieko nežinau aš važiuoju toliau, man grafikas? Atsisakai ir esi ištempiamas, nes nepaklūsti teisėtiems reikalavimams. > Autobuse sąlygos nėra prastos, jos ten normalios. Į kelionės lapus > įrašus daro be problemų... Palygino... Tai pas vairuotoją kabinoje galima ir kavos atsigerti... Na, ar gi sunku įsivaizduoti kokius 5 pažeidėjus, kuriems reikia surašyti protokolus sausakimšame autobuse (prasibrauti nuo galo iki priekio, susirinkti dokumentus, nors juos, pagal taisykles, lyg ir draudžiama paimti), vėliau rašyti juos 20 minučių, per kurį tikrai atsirastų poreikis pažeidėjams išlipti (ir vėl ta pati melodija apie prievartą), dar aiškintis dėl tikslumų, tapatybės, paskui dar jiems išaiškinti niuansus, įteikti pasirašymui... Bullshit'as visa tai; jei esi vairuotojas tai netikiu, kad pats tiki, jog tai padoriai įmanoma. Taip tiesiog nevyksta. Gal tokia praktika įmanoma traukiniuose, tačiau tikrai ne autobusuose/troleibusuose, ypač piko metu. > Kitiems keleiviams nekliudoma. Tie patys apsaugos darbuotojai, jeigu > nėra jokio pasipriešinimo ir blogos valios ženklų negali nieko daryti. Gali. Gali pareikalauti išlipti. Pabandyk nesipriešindamas neišlipti, nors vis tiek išlipsi, nes tave ištemps prievarta. > Nu blyn...paskutinis autobusas, nuoširdžiai pamiršęs (būna ir > nepiktybiškai pamiršusių) bilietą asmuo. Kitas autobusas - kitos dienos Nu blyn, lyrinės istorijos yra BULLSHIT. Arba turi bilietą, arba ne. Gali bandyti apeliuoti į kontrolieriaus sąžinę, gailestingumą, supratingumą (versdamas jį neatlikti pareigų) bet neturėtum to reikalauti, nes tai yra kvaila, nepagrįsta. > rytą. Prašoma protokolą išrašyti vietoje, kad galima būtų toliau > važiuoti autobuse. Tai nepaklusimas, už kurį reikia trūks-plyš tempti iš > autobuso už skvernų ir dar paišyti kažkokias baudas už nepaklusimą??? TAIP. Nes išlipti tu privalai, jei tavęs teisėtai reikalauja. > >> O tu esi tikras, kad tau neįsigalios susisiekimo ministro įsakymas: >> http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=396775 > > Tegu galioja, kame problema? Tai neparėkausi apie tai, kad tu važiuoji sau, nes ir tu (vairuotojas) privalai paklusti kontrolei. > Aš manau, kad "zuikius" reikia bausti ir net labai griežtai. > Bet nemanau, kad tie būdai ir tie metodai ,kuriuos šiandien taiko > kontrolė bent jau Vilniuje yra geri. O kokie gi tie būdai? Elementarūs. Kaip ir policijos. Sustabdo mat naktį, nepaleidžia (o aš taip skubu pas uošvienę, paskutinį kartą, kad net teises namie palikau...), protokolą formina, baudos vietoje neima... > Pirmas blogas dalykas, tai kad jie patys stovi užimdami kokius 6 metrus > sustojimo ploto. Atvažiuoja sudvejintas autobusas, jau nebėra vietos Čia jau apskritai kabinėjimasis. Gal kai kurie ir (dažnai) pažeidžia KET, tačiau kiek teko skaityti už tai gauna pylos. Tai pasikeis vienaip ar kitaip. Ir bemaž neabejočiau, kad tie autobusiukai (kaip spec transportas) galės formaliai stovėti transporto stotelėse. Ir ką, formaliai nebeturėsi kaip prikibti ir bus tvarka? Turėtum suprasti, kad nei jie kažkokie demonai, kurie su niekuo nesiskaito, piktnaudžiauja, siautėja, bet tiesiog tarnybos darbuotojai. Tarnyba tokia. > sustojime. Pradeda tikrinti, autobusas stovi. Privažiuoja sekantis - > nebėra kur dėtis apskritai. Turėtų tiesiog įlipti kontrolieriai, o Taigi pats sakai, tegu stabdo, tikrina. Autobusas stovi, nes koks žlobas pažeidėjas įsikibęs nenori išlipti, ar pradėjo skeryčiotis, muštis, nes jis mat nori (nes turi teisę) išlipti o jo prievarta neleidžia. Nu arba mažų mažiausiai stovi, kol visiems pažeidėjams surašomi ATP protokolai (tai gali užtrukti ir kokį pusvalandį, t.y. laiką, per kurį tas transportas nuvažiuotų iki galinės stotelės (ir visi pažeidėjai užsimanytų išlipti), o kontrolė per tą laiką stovėdama vietoje, o ne važiuodama, patikrintų dar kokias 5 autobus/troleibusus ir susemtų protokolams surašyti dar kokius 30 pažeidėjų... > netinka. Jie jėga tysia keleivius į autobusiuką. Nafig? Ir apskritai Jėga tempia tada, kai atsisakai pateikti tapatybės dokumentus. Be to, autobusiuke vyksta visi formalumai, aiškinimasis, tikslinimas, pasirašymas, taip kad visiškai suprantu pageidavimą, jog tu ten ir pasėdėtum, kol tas protokolas užpildomas. > būčiau labai labai už, kad tokiame ekipaže būtų policijos pareigūnas. > Plius tie kontrolieriai labai drasūs dažniausiai tik su moteriškėm ar > smulkučiais vyriškiais. Grėsmingiau atrodančius ir bomžus apskritai > apeina ratu, net neklausdami apie bilietus. Čia tai jau verksmingos istorijos apie skriaudžiamus vaikus...