Tema: Re: Darius Baublys. I? kur kyla finansø kriz?s ir kod?l?
Autorius: abc
Data: 2009-10-11 16:11:25
"Bronco" <TRINTI_bronco.mai@gmail.com> wrote in message

>Na, žinok, ne viską supratau, ką pats nori pasakyti, bet jei manai, jog
>bankai žaidė tik dėl to, kad susigriebti dafigą NT, tai tu gerokai klysti.

Fast Forward into 2011: busi nustebes, kaip gera tureti kazka apciuopiamo,
vietoje kazkam paskolintu popieriniu hyperfinliavusiu pinigu. Pagauni banku
kampa?

>p.s. įkeistas turtas BANKUI NUOSAVYBĖS TEISE NEPRIKLAUSO >ir, bankrutavus
>ar finansiškai žlugus paskolos gavėjui, jis automatiškai neatitenka bankui!
>Čia didžiausia klaida, kuria daro visi bankų sąmokslo teorijų

tai jokios reiksmes nevaidina (skaityk mano posta su NT kalkuliatorium). Be
to, bankai savo paskolu niekaip neatgaus - tai faktas (pasaulio finansu
sistema braska traska ir jeigu stebuklo nebus - numirs), Kropui & co netgi
bankroto istatymo nebuvimas nepades, taigi cash flow labai jau liudnas
nusimato. Vienintelis dalykas - parduoti NT. Ar negirdejai kad Lietuvos
bankai steigia dukterines NT valdymo imones?

Svedai jau seniai planuoja tureti bent 30% nemokiu klientu, manai siaip sau
Grybauskaite i svedija vazineja? Pasiklausk kolegu Briuselyje, gal jie
patars :)

>struktūra, kurios tikslas - PELNAS ir tik PELNAS.

Tai ir yra issigimimas - pelnas, ir tik pelnas. Ta tematantys zmones yra
apgailetini, IMHO.

PS ir is kur tiek dunduku pas mus Lietuvoje? Dave saldaini, ir parsidave is
karto. Idomu kaip jie snekes po 3 metu? Koks tas skanus Vakaru saldainis
buvo? Kiekt tamstai metu? Kokia istorija esate mates? Galite tik Sovietus su
JAV palyginti, daugiau - nelabai? Sutiktum pagyvenusi vokieti, jis tau
papasakotu, kokios kainos per 1970uju metu krize buvo. O tai buvo tik eiline
naftos krizele pasaulyje...