Tema: Re: Darius Baublys. I? kur kyla finansø kriz?s ir kod?l?
Autorius: Bronco
Data: 2009-10-11 17:06:40
abc wrote:

> Bronco, pamegink pagauti esme :)

Ką aš tau galiu pasakyti? Tik tai, jog kalbą nukreipei nuo pradinės
temos, todėl nebėra jokios prasmės toliau aiškintis ir dėl kažko
ginčytis. Aš į šią diskusiją įsitraukiau tik pataisyti Makausko Vido
samprotavimų apie "komunizmą", kurį, anot jo, turėtų įgyvendinti bankai.
Ar tu jam pritari, jog būtent taip turi būti dalinami nuostoliai? Jei
nepritari, tai tavo oponavimas man yra nesuprantamas :)

Pats pažiūrėk į savo paties postą 10.04 16:16, kur pradžioje matyti Vido
paskaičiavimai, paskui mano kritika jo skaičiavimų logikos atžvilgiu ir
staiga tavo trigrašis apie "pinigų pūtimą iš oro". Na, prie ko čia jis?
Mes, viso labo, aiškinamės kaip turėtų būti skaičiuojami konkretaus
žmogaus ir banko nuostoliai, kurie žymimi nacionalinės valiutos simboliu
LTL, be jokių multiplikatoriaus ar kitokių netikrumo ženklų :)

O multiplikatoriaus faktorių, jei dar nesupratai, aš neneigiu, o tik
bedu pirštu į faktą, jog jo pripainiojimas kartais neturi tiesioginės
reikšmės aptariamo reikalo esmei. Tad tavo kišama tiesa apie problemas
šiuolaikinėje bankininkystėje ir aplamai visoje finansinėje sistemoje,
aišku, jog nėra iš piršto laužta, bet "ši dainelė ne apie tai". Taip pat
sėkmingai čia galima parašyti "Landzbergis kaltas".