Kazkas negerai, taip neturetu buti. Mano hdi ir prie -25 vesdavosi, nors rida 2x didesne nei tavo. Dabar kompas rodo kazkokia pasildymo sistemos klaida, tai biski "lauzosi" prie dabartiniu salciu, reikia ilgiau pasukt. Esu gandus girdejes, kad dyzeli iki -15 galima apskritai be pakaitinimo zvakiu uzvesti. Buvau beveik praktiskai isbandes sita varianta. Pries tris metus turejau problema, kad sunkiai kurdavosi kai salcio daugiau nei -10. Nuvaziuoju i diagnostika, sako "tik viena pakaitinimo zvake gyva"... On 01/30/2012 09:30 AM, Regnum wrote: > Sveiki, mieli kolegos. Ádomi bûtø jûsø nuomonë ar normalu, kad mano citras > (C5) tik spustelëjus iki -15 ið ryto uþsikuria tik ið 5-6 karto? Kiekvienu > bandymu variklis uþsikabina, prasisuka porà syk ir taip pratisai nudûsta. > Dabartinë rida 98K, lygiai taip pat iðdavikiðkai elgësi ir prieð metus, kai > tik atðalo, rida tada buvo apie 80K. Nenormalu yra tai, kad prieþiûra buvo > tik VEHO, viskas tvarkoma tankiau nei priklauso (jei kas pamenat èia tas > citras kuriam per 5 metus buvo apie 35K sukiðta). O prieð metus kai bandþiau > VEHO ieðkot sliekø kodël taip yra, jie pareiðkë, kad diagnostika nieko > nerodo, tipo viskas yra super tik pasiûlë akumà atnaujint, kà að ir > padariau, nors dabar neabejoju, kad ne akumas kaltininkas yra. Naujas be > problemø kurdavosi ir prie -25 ir tik pernai per ðalèius teko gal 2 kartus > numarint akumà ir neðt namo kraut. Kas dël kuro, visà ðito citro gyvenimà > piluosi tik Nestëj. Tai vat ádomu, ar bûtø kokiø gerø minèiø ðiuo klausimu, > uþvedanèiø ant teisingo kelio? > Pagarbiai, > Regimantas > >