hehe :) kokia neišpasakytai laki tamstos fantazija :) tepalus keičiu kas 20K vietoj gamintojo nurodytų 30K, važiuoklės tvarkymas - šitų citrų ligos-stabilizatoriaus traukės keitimas kas kokia 10-15K, na kas nenormalu būtent šitam pacientui per nepilnus 100K du kart teko keist priekinius diskus su kaladėlėm, nes neva perkaitintos mistiniu būdu, diskų tekinimas mušimo stabdant neišspręsdavo. O dėl reik-nereik, tas tiesa, iš savo kišenės tikrai nebūčiau keitęs vairuotojo sėdynės atlošo dėl neveikiančių šildymo elementų (1,5K) ar akseleratoriaus pedalo (sugedusio autopiloto daviklis pedale) - apie 1K su keitimu. Ir šiaip ten ta suma ne tik remontai ir tech. aptarnavimai, bet ir padangos, visokie skersiniai, pertvaros, kilimėliai 3D po komplektą kas 2metai ir visa kita, ką realiai galima būtų vadint "reik-nereik". O šiaip esu rašęs, kad mašina įmonės vardu tai išlaidos jos tvarkymui nevisai koreliuoja su vadylos galva ir jos turiniu :) "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message news:jg5sjh$gqg$1@trimpas.omnitel.net... > susidariau ispudi, kad vadyla keisdavo tepalus kas kokius 5kkm ... > vaziuodavo kasantra menesi tikrintis vaziuokle ir jei ka rasdavo is karto > keisdavo reik-nereik ... > > "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message > news:jg5ohp$a8b$1@trimpas.omnitel.net... > > Tipo tu po pirmo gedimo jau zinotum kad reiks dar 30k sukist per penkis > > metus? Gi nesitikejo zmogus, galvojo kad va, suremontuos ir bus ok. O kai > > sukisi keliolika klt, tai sportinis interesas pagauna, kiek dar reiks > > kist, kad vaziuotu. > > Niekaip neizvelgiu cia savininko bukumo ar pan, kad galima butu jo galva > > kopustu vadint. Nusipezejai ir tiek. > > > >> As nesijuokiu, o netgi pavydziu. > >> Ne kiekvienas gali sau leisti remontams ismesti daugiau negu karutis > >> vertas... > >> Aisku servisam is kazko gyventi reikia > > > > > > > > __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus > > signature database 6838 (20120130) __________ > > > > The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. > > > > http://www.eset.com > > > > > > > >