čia praeita žiema su naujai įsigyta citrina apturėjau šposų - tipo iki pirkimo kreivarankiai sugebėjo atjungti žvakių pašildymą. nu tai iki -15C HDI kurėsi, purtėsi, bet kurėsi. tik biški žemiau - gali nors kuolą tašyti, akumą nusodinsi bet neužsikurs. "infernal" <test@test.lt> wrote in message news:jg5jon$2to$1@trimpas.omnitel.net... > Kazkas negerai, taip neturetu buti. Mano hdi ir prie -25 vesdavosi, nors > rida 2x didesne nei tavo. Dabar kompas rodo kazkokia pasildymo sistemos > klaida, tai biski "lauzosi" prie dabartiniu salciu, reikia ilgiau pasukt. > Esu gandus girdejes, kad dyzeli iki -15 galima apskritai be pakaitinimo > zvakiu uzvesti. Buvau beveik praktiskai isbandes sita varianta. > Pries tris metus turejau problema, kad sunkiai kurdavosi kai salcio > daugiau nei -10. Nuvaziuoju i diagnostika, sako "tik viena pakaitinimo > zvake gyva"... > > On 01/30/2012 09:30 AM, Regnum wrote: >> Sveiki, mieli kolegos. Ádomi bûtø jûsø nuomonë ar normalu, kad mano citras >> (C5) tik spustelëjus iki -15 ið ryto uþsikuria tik ið 5-6 karto? Kiekvienu >> bandymu variklis uþsikabina, prasisuka porà syk ir taip pratisai nudûsta. >> Dabartinë rida 98K, lygiai taip pat iðdavikiðkai elgësi ir prieð metus, kai >> tik atðalo, rida tada buvo apie 80K. Nenormalu yra tai, kad prieþiûra buvo >> tik VEHO, viskas tvarkoma tankiau nei priklauso (jei kas pamenat èia tas >> citras kuriam per 5 metus buvo apie 35K sukiðta). O prieð metus kai bandþiau >> VEHO ieðkot sliekø kodël taip yra, jie pareiðkë, kad diagnostika nieko >> nerodo, tipo viskas yra super tik pasiûlë akumà atnaujint, kà að ir >> padariau, nors dabar neabejoju, kad ne akumas kaltininkas yra. Naujas be >> problemø kurdavosi ir prie -25 ir tik pernai per ðalèius teko gal 2 kartus >> numarint akumà ir neðt namo kraut. Kas dël kuro, visà ðito citro gyvenimà >> piluosi tik Nestëj. Tai vat ádomu, ar bûtø kokiø gerø minèiø ðiuo klausimu, >> uþvedanèiø ant teisingo kelio? >> Pagarbiai, >> Regimantas >> >> >