Ble man pernai kazkaip keistai kuresi per didziuosius salcius, o prie -26 aplamai tik griebia ir gesta. Pasirodo tik viena zvake teveikia, sudejus naujas kaifas vienas. "infernal" <test@test.lt> wrote in message news:jg5jon$2to$1@trimpas.omnitel.net... > Kazkas negerai, taip neturetu buti. Mano hdi ir prie -25 vesdavosi, nors > rida 2x didesne nei tavo. Dabar kompas rodo kazkokia pasildymo sistemos > klaida, tai biski "lauzosi" prie dabartiniu salciu, reikia ilgiau pasukt. > Esu gandus girdejes, kad dyzeli iki -15 galima apskritai be pakaitinimo > zvakiu uzvesti. Buvau beveik praktiskai isbandes sita varianta. > Pries tris metus turejau problema, kad sunkiai kurdavosi kai salcio > daugiau nei -10. Nuvaziuoju i diagnostika, sako "tik viena pakaitinimo > zvake gyva"... > > On 01/30/2012 09:30 AM, Regnum wrote: >> Sveiki, mieli kolegos. Įdomi būtų jūsų nuomonė ar normalu, kad mano >> citras >> (C5) tik spustelėjus iki -15 iš ryto užsikuria tik iš 5-6 karto? >> Kiekvienu >> bandymu variklis užsikabina, prasisuka porą syk ir taip pratisai nudūsta. >> Dabartinė rida 98K, lygiai taip pat išdavikiškai elgėsi ir prieš metus, >> kai >> tik atšalo, rida tada buvo apie 80K. Nenormalu yra tai, kad priežiūra >> buvo >> tik VEHO, viskas tvarkoma tankiau nei priklauso (jei kas pamenat čia tas >> citras kuriam per 5 metus buvo apie 35K sukišta). O prieš metus kai >> bandžiau >> VEHO ieškot sliekų kodėl taip yra, jie pareiškė, kad diagnostika nieko >> nerodo, tipo viskas yra super tik pasiūlė akumą atnaujint, ką aš ir >> padariau, nors dabar neabejoju, kad ne akumas kaltininkas yra. Naujas be >> problemų kurdavosi ir prie -25 ir tik pernai per šalčius teko gal 2 >> kartus >> numarint akumą ir nešt namo kraut. Kas dėl kuro, visą šito citro gyvenimą >> piluosi tik Nestėj. Tai vat įdomu, ar būtų kokių gerų minčių šiuo >> klausimu, >> užvedančių ant teisingo kelio? >> Pagarbiai, >> Regimantas >> >> > >