blogai.... tada ascilografas tiesiai ant slėgio daviklio? Ar iš jo jau skaičiukai byra? On 01/30/2012 11:16 AM, markatas wrote: > Kartais pjauna gryba starto metu (sukant starteri kai kurios masinos > atsisako rodyti live data) > > markatas > > "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message > news:jg5mqu$7kd$1@trimpas.omnitel.net... >> live data uþvedimo metu neuþtektø paþiûrët? >> >> >> >> On 01/30/2012 11:07 AM, markatas wrote: >>> Pvz vienas purkstukas leidzia kura, starteris nesugeba sukelti startui >>> reikalingo slegio, arba siurblys grybauja. Tegul starterio sukimo metu >>> paziuri su mechaniniu spec. monometru kiek is tikro bar yra. Diagnostika >>> tokio tipo mechaninio gedimo neparodys, tikrina rimti dyzelistai. >>> Abejoju, >>> kad net atstovai toki monometra tures. Turi tik labai advanced >>> dyzelistai, >>> bent pries 0,5 metu uz toki monometra prase 4600 Lt (ir nepamenu ar jau >>> su >>> PVM ar dar be) >>> >>> markatas >>> >>> "Regnum"<777@hotmail.com> wrote in message >>> news:jg5kee$3t3$1@trimpas.omnitel.net... >>>> tai mane tas ir nervina, kad pagal savo patirti su dyzeliais sprendziu, >>>> kad >>>> taip neturetu but, o VEHO nieko neranda. >>>> >>>> "infernal"<test@test.lt> wrote in message >>>> news:jg5jon$2to$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Kazkas negerai, taip neturetu buti. Mano hdi ir prie -25 vesdavosi, >>>>> nors >>>>> rida 2x didesne nei tavo. Dabar kompas rodo kazkokia pasildymo sistemos >>>>> klaida, tai biski "lauzosi" prie dabartiniu salciu, reikia ilgiau >>>>> pasukt. >>>>> Esu gandus girdejes, kad dyzeli iki -15 galima apskritai be pakaitinimo >>>>> zvakiu uzvesti. Buvau beveik praktiskai isbandes sita varianta. >>>>> Pries tris metus turejau problema, kad sunkiai kurdavosi kai salcio >>>>> daugiau nei -10. Nuvaziuoju i diagnostika, sako "tik viena pakaitinimo >>>>> zvake gyva"... >>>>> >>>>> On 01/30/2012 09:30 AM, Regnum wrote: >>>>>> Sveiki, mieli kolegos. ?domi b?t¸ j?s¸ nuomon? ar normalu, kad mano >>>> citras >>>>>> (C5) tik spustel?jus iki -15 i? ryto u?sikuria tik i? 5-6 karto? >>>> Kiekvienu >>>>>> bandymu variklis u?sikabina, prasisuka por? syk ir taip pratisai >>>> nud?sta. >>>>>> Dabartin? rida 98K, lygiai taip pat i?daviki?kai elg?si ir prie? >>>>>> metus, >>>> kai >>>>>> tik at?alo, rida tada buvo apie 80K. Nenormalu yra tai, kad prie?i?ra >>>> buvo >>>>>> tik VEHO, viskas tvarkoma tankiau nei priklauso (jei kas pamenat ?ia >>>>>> tas >>>>>> citras kuriam per 5 metus buvo apie 35K suki?ta). O prie? metus kai >>>> band?iau >>>>>> VEHO ie?kot sliek¸ kod?l taip yra, jie parei?k?, kad diagnostika nieko >>>>>> nerodo, tipo viskas yra super tik pasi?l? akum? atnaujint, k? a? ir >>>>>> padariau, nors dabar neabejoju, kad ne akumas kaltininkas yra. Naujas >>>>>> be >>>>>> problem¸ kurdavosi ir prie -25 ir tik pernai per ?al?ius teko gal 2 >>>> kartus >>>>>> numarint akum? ir ne?t namo kraut. Kas d?l kuro, vis? ?ito citro >>>> gyvenim? >>>>>> piluosi tik Nest?j. Tai vat ?domu, ar b?t¸ koki¸ ger¸ min?i¸ ?iuo >>>> klausimu, >>>>>> u?vedan?i¸ ant teisingo kelio? >>>>>> Pagarbiai, >>>>>> Regimantas >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >>> >> > > >