tai mane tas ir nervina, kad pagal savo patirti su dyzeliais sprendziu, kad taip neturetu but, o VEHO nieko neranda. "infernal" <test@test.lt> wrote in message news:jg5jon$2to$1@trimpas.omnitel.net... > Kazkas negerai, taip neturetu buti. Mano hdi ir prie -25 vesdavosi, nors > rida 2x didesne nei tavo. Dabar kompas rodo kazkokia pasildymo sistemos > klaida, tai biski "lauzosi" prie dabartiniu salciu, reikia ilgiau pasukt. > Esu gandus girdejes, kad dyzeli iki -15 galima apskritai be pakaitinimo > zvakiu uzvesti. Buvau beveik praktiskai isbandes sita varianta. > Pries tris metus turejau problema, kad sunkiai kurdavosi kai salcio > daugiau nei -10. Nuvaziuoju i diagnostika, sako "tik viena pakaitinimo > zvake gyva"... > > On 01/30/2012 09:30 AM, Regnum wrote: > > Sveiki, mieli kolegos. Įdomi būtų jūsų nuomonė ar normalu, kad mano citras > > (C5) tik spustelėjus iki -15 iš ryto užsikuria tik iš 5-6 karto? Kiekvienu > > bandymu variklis užsikabina, prasisuka porą syk ir taip pratisai nudūsta. > > Dabartinė rida 98K, lygiai taip pat išdavikiškai elgėsi ir prieš metus, kai > > tik atšalo, rida tada buvo apie 80K. Nenormalu yra tai, kad priežiūra buvo > > tik VEHO, viskas tvarkoma tankiau nei priklauso (jei kas pamenat čia tas > > citras kuriam per 5 metus buvo apie 35K sukišta). O prieš metus kai bandžiau > > VEHO ieškot sliekų kodėl taip yra, jie pareiškė, kad diagnostika nieko > > nerodo, tipo viskas yra super tik pasiūlė akumą atnaujint, ką aš ir > > padariau, nors dabar neabejoju, kad ne akumas kaltininkas yra. Naujas be > > problemų kurdavosi ir prie -25 ir tik pernai per šalčius teko gal 2 kartus > > numarint akumą ir nešt namo kraut. Kas dėl kuro, visą šito citro gyvenimą > > piluosi tik Nestėj. Tai vat įdomu, ar būtų kokių gerų minčių šiuo klausimu, > > užvedančių ant teisingo kelio? > > Pagarbiai, > > Regimantas > > > > >