nu bbž, jei labai norėsi gal suprasi? Tuo labiau jei esi matęs ant tvarkingo? On 01/30/2012 11:24 AM, markatas wrote: > Ir labai suprasi is oscilogramos, ar ten 180 bar, ar 260 ? Kai intervalas > nuo 0 bar iki 2000 / 2500 bar? > "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message > news:jg5nb0$89e$2@trimpas.omnitel.net... >> blogai.... tada ascilografas tiesiai ant slëgio daviklio? Ar ið jo jau >> skaièiukai byra? >> >> On 01/30/2012 11:16 AM, markatas wrote: >>> Kartais pjauna gryba starto metu (sukant starteri kai kurios masinos >>> atsisako rodyti live data) >>> >>> markatas >>> >>> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:jg5mqu$7kd$1@trimpas.omnitel.net... >>>> live data u?vedimo metu neu?tekt¸ pa?i?r?t? >>>> >>>> >>>> >>>> On 01/30/2012 11:07 AM, markatas wrote: >>>>> Pvz vienas purkstukas leidzia kura, starteris nesugeba sukelti startui >>>>> reikalingo slegio, arba siurblys grybauja. Tegul starterio sukimo metu >>>>> paziuri su mechaniniu spec. monometru kiek is tikro bar yra. >>>>> Diagnostika >>>>> tokio tipo mechaninio gedimo neparodys, tikrina rimti dyzelistai. >>>>> Abejoju, >>>>> kad net atstovai toki monometra tures. Turi tik labai advanced >>>>> dyzelistai, >>>>> bent pries 0,5 metu uz toki monometra prase 4600 Lt (ir nepamenu ar jau >>>>> su >>>>> PVM ar dar be) >>>>> >>>>> markatas >>>>> >>>>> "Regnum"<777@hotmail.com> wrote in message >>>>> news:jg5kee$3t3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> tai mane tas ir nervina, kad pagal savo patirti su dyzeliais >>>>>> sprendziu, >>>>>> kad >>>>>> taip neturetu but, o VEHO nieko neranda. >>>>>> >>>>>> "infernal"<test@test.lt> wrote in message >>>>>> news:jg5jon$2to$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Kazkas negerai, taip neturetu buti. Mano hdi ir prie -25 vesdavosi, >>>>>>> nors >>>>>>> rida 2x didesne nei tavo. Dabar kompas rodo kazkokia pasildymo >>>>>>> sistemos >>>>>>> klaida, tai biski "lauzosi" prie dabartiniu salciu, reikia ilgiau >>>>>>> pasukt. >>>>>>> Esu gandus girdejes, kad dyzeli iki -15 galima apskritai be >>>>>>> pakaitinimo >>>>>>> zvakiu uzvesti. Buvau beveik praktiskai isbandes sita varianta. >>>>>>> Pries tris metus turejau problema, kad sunkiai kurdavosi kai salcio >>>>>>> daugiau nei -10. Nuvaziuoju i diagnostika, sako "tik viena >>>>>>> pakaitinimo >>>>>>> zvake gyva"... >>>>>>> >>>>>>> On 01/30/2012 09:30 AM, Regnum wrote: >>>>>>>> Sveiki, mieli kolegos. ?domi b?t j?s nuomon? ar normalu, kad mano >>>>>> citras >>>>>>>> (C5) tik spustel?jus iki -15 i? ryto u?sikuria tik i? 5-6 karto? >>>>>> Kiekvienu >>>>>>>> bandymu variklis u?sikabina, prasisuka por? syk ir taip pratisai >>>>>> nud?sta. >>>>>>>> Dabartin? rida 98K, lygiai taip pat i?daviki?kai elg?si ir prie? >>>>>>>> metus, >>>>>> kai >>>>>>>> tik at?alo, rida tada buvo apie 80K. Nenormalu yra tai, kad >>>>>>>> prie?i?ra >>>>>> buvo >>>>>>>> tik VEHO, viskas tvarkoma tankiau nei priklauso (jei kas pamenat ?ia >>>>>>>> tas >>>>>>>> citras kuriam per 5 metus buvo apie 35K suki?ta). O prie? metus kai >>>>>> band?iau >>>>>>>> VEHO ie?kot sliek kod?l taip yra, jie parei?k?, kad diagnostika >>>>>>>> nieko >>>>>>>> nerodo, tipo viskas yra super tik pasi?l? akum? atnaujint, k? a? ir >>>>>>>> padariau, nors dabar neabejoju, kad ne akumas kaltininkas yra. >>>>>>>> Naujas >>>>>>>> be >>>>>>>> problem kurdavosi ir prie -25 ir tik pernai per ?al?ius teko gal 2 >>>>>> kartus >>>>>>>> numarint akum? ir ne?t namo kraut. Kas d?l kuro, vis? ?ito citro >>>>>> gyvenim? >>>>>>>> piluosi tik Nest?j. Tai vat ?domu, ar b?t koki ger min?i ?iuo >>>>>> klausimu, >>>>>>>> u?vedan?i ant teisingo kelio? >>>>>>>> Pagarbiai, >>>>>>>> Regimantas >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >>> >> > > >