Tema: Re: Dyzelis, šalčiai ir ... Citroenas su visu VEHO
Autorius: svyt
Data: 2012-01-30 22:41:14
jei saliara tik degalinej pili, ir tik zieminine gal to ir pakanka.
paprasciausiai kuo senesnis (ar kuo pigesnis) filtras tuo greiciau jis
uzsikis parafinais, jei kuras neatitiks sezono. beto greiciau uzsipompuoja
kuras uzvedinejant, uzsiveda masina pora apsuku anksciau, o ziema kai akumas
ant ribos tas gali turet lemiama itaka.
ir turi vestis iki -30 jei viskas daug maz tvarkoje, ir labai geras akumas,
vat -35 ir daugiau salcio jau gali reikt specifinio uzvedimo- pvz.
parsinest akuma i silta vieta pries uzvedinejant, pasildyt kuro filtra,
papurkst eterio i oro filtra, pakaitint zvakes kelis kartus. Ar prikist
uzdegta laikrasti prie oro paemejo, pries oro filtra, tik cia reikia 2
zmoniu, kitas tuo metu uzvedineja- su karstu oru ir be zvakiu salty,
lenkijoj tai populiaru, kai salta maciau daug kas taip uzvedineja.
Pamenu benzinini forduka (fiesta) turejau valdiska pries 15 metu, sauni buvo
masinyte, bet -2 pakakdavo kad nesivestu, tai kas ryta taip uzvedinejau su
deganciu laikrasciu.
--
vyt/ /
"RD" <somebody@somewhere.com> wrote in message
news:jg5rep$et9$1@trimpas.omnitel.net...
> On 2012.01.30 11:39, svyt wrote:
>> dar kuro fitro naujo kiekviena rudeni.
>>
> Dvieju naudojamu 1.6 hdi kuro filtrai keiciami pagal gamintoja kas 60 kkm
> , visada kurdavosi ir prie -20 ir prie -28 .Ridos 140 ir 120 kkm