Tema: Re: Dyzelis, šalčiai ir ... Citroenas su visu VEHO
Autorius: svyt
Data: 2012-01-30 22:41:14
jei saliara tik degalinej pili, ir tik zieminine gal to ir pakanka. 
paprasciausiai kuo senesnis (ar kuo pigesnis) filtras tuo greiciau jis 
uzsikis parafinais, jei kuras neatitiks sezono. beto greiciau uzsipompuoja 
kuras uzvedinejant, uzsiveda masina pora apsuku anksciau, o ziema kai akumas 
ant ribos tas gali turet lemiama itaka.
ir turi vestis iki -30 jei viskas daug maz tvarkoje, ir labai geras akumas, 
vat  -35 ir daugiau salcio jau gali reikt specifinio uzvedimo- pvz. 
parsinest akuma i silta vieta pries uzvedinejant, pasildyt kuro filtra, 
papurkst eterio i oro filtra, pakaitint zvakes kelis kartus. Ar prikist 
uzdegta laikrasti prie oro paemejo, pries oro filtra, tik cia reikia 2 
zmoniu, kitas tuo metu uzvedineja- su karstu oru ir be zvakiu salty, 
lenkijoj tai populiaru, kai salta maciau daug kas taip uzvedineja.
Pamenu benzinini forduka (fiesta) turejau valdiska pries 15 metu, sauni buvo 
masinyte, bet -2 pakakdavo kad nesivestu, tai kas ryta taip uzvedinejau su 
deganciu laikrasciu.
-- 
vyt/ /




"RD" <somebody@somewhere.com> wrote in message 
news:jg5rep$et9$1@trimpas.omnitel.net...
> On 2012.01.30 11:39, svyt wrote:
>> dar kuro fitro naujo kiekviena rudeni.
>>
> Dvieju naudojamu 1.6 hdi kuro filtrai keiciami pagal gamintoja kas 60 kkm 
> , visada kurdavosi ir prie -20 ir prie -28 .Ridos 140 ir 120 kkm