Nifiga ten nesimato su oscilografu. Su mechaniniais monometrais is karto matyti. Varyti pas Toma is Zapyskio, gal pagelbes markatas "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:jg5ob0$9ug$1@trimpas.omnitel.net... > nu bbž, jei labai norėsi gal suprasi? Tuo labiau jei esi matęs ant > tvarkingo? > > On 01/30/2012 11:24 AM, markatas wrote: >> Ir labai suprasi is oscilogramos, ar ten 180 bar, ar 260 ? Kai intervalas >> nuo 0 bar iki 2000 / 2500 bar? >> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:jg5nb0$89e$2@trimpas.omnitel.net... >>> blogai.... tada ascilografas tiesiai ant sl?gio daviklio? Ar i? jo jau >>> skai?iukai byra? >>> >>> On 01/30/2012 11:16 AM, markatas wrote: >>>> Kartais pjauna gryba starto metu (sukant starteri kai kurios masinos >>>> atsisako rodyti live data) >>>> >>>> markatas >>>> >>>> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:jg5mqu$7kd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> live data u?vedimo metu neu?tekt¸ pa?i?r?t? >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> On 01/30/2012 11:07 AM, markatas wrote: >>>>>> Pvz vienas purkstukas leidzia kura, starteris nesugeba sukelti >>>>>> startui >>>>>> reikalingo slegio, arba siurblys grybauja. Tegul starterio sukimo >>>>>> metu >>>>>> paziuri su mechaniniu spec. monometru kiek is tikro bar yra. >>>>>> Diagnostika >>>>>> tokio tipo mechaninio gedimo neparodys, tikrina rimti dyzelistai. >>>>>> Abejoju, >>>>>> kad net atstovai toki monometra tures. Turi tik labai advanced >>>>>> dyzelistai, >>>>>> bent pries 0,5 metu uz toki monometra prase 4600 Lt (ir nepamenu ar >>>>>> jau >>>>>> su >>>>>> PVM ar dar be) >>>>>> >>>>>> markatas >>>>>> >>>>>> "Regnum"<777@hotmail.com> wrote in message >>>>>> news:jg5kee$3t3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> tai mane tas ir nervina, kad pagal savo patirti su dyzeliais >>>>>>> sprendziu, >>>>>>> kad >>>>>>> taip neturetu but, o VEHO nieko neranda. >>>>>>> >>>>>>> "infernal"<test@test.lt> wrote in message >>>>>>> news:jg5jon$2to$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Kazkas negerai, taip neturetu buti. Mano hdi ir prie -25 vesdavosi, >>>>>>>> nors >>>>>>>> rida 2x didesne nei tavo. Dabar kompas rodo kazkokia pasildymo >>>>>>>> sistemos >>>>>>>> klaida, tai biski "lauzosi" prie dabartiniu salciu, reikia ilgiau >>>>>>>> pasukt. >>>>>>>> Esu gandus girdejes, kad dyzeli iki -15 galima apskritai be >>>>>>>> pakaitinimo >>>>>>>> zvakiu uzvesti. Buvau beveik praktiskai isbandes sita varianta. >>>>>>>> Pries tris metus turejau problema, kad sunkiai kurdavosi kai salcio >>>>>>>> daugiau nei -10. Nuvaziuoju i diagnostika, sako "tik viena >>>>>>>> pakaitinimo >>>>>>>> zvake gyva"... >>>>>>>> >>>>>>>> On 01/30/2012 09:30 AM, Regnum wrote: >>>>>>>>> Sveiki, mieli kolegos. ?domi b?t? j?s? nuomon? ar normalu, kad >>>>>>>>> mano >>>>>>> citras >>>>>>>>> (C5) tik spustel?jus iki -15 i? ryto u?sikuria tik i? 5-6 karto? >>>>>>> Kiekvienu >>>>>>>>> bandymu variklis u?sikabina, prasisuka por? syk ir taip pratisai >>>>>>> nud?sta. >>>>>>>>> Dabartin? rida 98K, lygiai taip pat i?daviki?kai elg?si ir prie? >>>>>>>>> metus, >>>>>>> kai >>>>>>>>> tik at?alo, rida tada buvo apie 80K. Nenormalu yra tai, kad >>>>>>>>> prie?i?ra >>>>>>> buvo >>>>>>>>> tik VEHO, viskas tvarkoma tankiau nei priklauso (jei kas pamenat >>>>>>>>> ?ia >>>>>>>>> tas >>>>>>>>> citras kuriam per 5 metus buvo apie 35K suki?ta). O prie? metus >>>>>>>>> kai >>>>>>> band?iau >>>>>>>>> VEHO ie?kot sliek? kod?l taip yra, jie parei?k?, kad diagnostika >>>>>>>>> nieko >>>>>>>>> nerodo, tipo viskas yra super tik pasi?l? akum? atnaujint, k? a? >>>>>>>>> ir >>>>>>>>> padariau, nors dabar neabejoju, kad ne akumas kaltininkas yra. >>>>>>>>> Naujas >>>>>>>>> be >>>>>>>>> problem? kurdavosi ir prie -25 ir tik pernai per ?al?ius teko gal >>>>>>>>> 2 >>>>>>> kartus >>>>>>>>> numarint akum? ir ne?t namo kraut. Kas d?l kuro, vis? ?ito citro >>>>>>> gyvenim? >>>>>>>>> piluosi tik Nest?j. Tai vat ?domu, ar b?t? koki? ger? min?i? ?iuo >>>>>>> klausimu, >>>>>>>>> u?vedan?i? ant teisingo kelio? >>>>>>>>> Pagarbiai, >>>>>>>>> Regimantas >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>>> >>> >> >> >> >