gyvenimiska situacija: turiu vilkika po avarijos. civilke nutraukiau is karto. planuoju suremontuoti, bet draudimas delsia su ismoka jau 2 menesius. remontas uztruks dar 2-3 menesius. tech apziura pasibaige uz men po avarijos. pagal nauja istatyma, vilkikas bus isregistruotas. tai reiskia, kad suremontaves, turesiu priregistruoti, vel isimineti licenzija. Ar neperdaug pislios del kazkieno basos galvos? Beje automatinis TA naikinimas turi galios tik jusu smegenyse, bet ne keliuose. PVZ: 1. Tvarkingas bet uzmarsus pilietis su nauju BMW x3 pamirs, kad po 3 metu jam reikia pravaryti pirmaja tech apziura 2. Apsileideliui, kurio 3 golfas vaziuoja tik jei uzsikuria, o draudimus ir tech apziuras mates tik vokietijoj pries 20 metu. tai gausis , kad 1 = 2 ? abu automobiliai vaziuoja i saugojimo aikstele? 2 atveju tai valomi keliai, o ko norima pasiekti 1 uoju atveju? Saldytuvai stoveti kelyje neturi teises, ta nurodo krovinio transporto licenzijavimo taisykles. Kam reikia deti sviesto i sviesta? Del nutempimo, kas mokes uz nutempima ir saugojima? nusitempsit masina 500 Lt vertes, pralaikysit metus laiko aikstelej, savininkui (80 meciui senukui) priskaiciuosit mokescio tiek, kad jis ant kapu geriau jau vaziuos visuomeniniu transportu ir su bilietu i viena puse. Kyla noras ne peticijas pasirasineti, o padet Jums susivokti, kad siuo atveju sukeliat keblumu tiems kam ne px. Arba duok daugiau pavyzdziu, gal as tiesiog neizvelgiu siu pakeitimu aktualumo? -- razumas "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:la7bhg$qmm$1@trimpas.omnitel.net... >O jei pasakyciau, kad sioje SEAKI pataisoje yra ir mano indelio? > Automatinis TA naikinimas juk reiskia, kad tokie automobiliai nebegales > dalyvauti eisme, o tai reiskia ir STOVETI viesuose keliuose. Jie gales > buti automatiskai traktuojami kaip kelyje stovintys saldytuvai, kurie > trukdo eismui, todel bus priverstinai tempiami i saugomas stovejimo > aiksteles? > Dabar gal kils didesnis noras pasirasyti peticija? :)