Tema: Re: Peticijos dar nebuvo?
Autorius: KEdas
Data: 2014-01-07 15:35:44
Tai kam tu čia liejiesi, pasirašyk peticiją. Tiesa, nežinau kokia iš to 
nauda pasirašiusiems, nes iki šiol nei viena peticija nieko nenulėmė. 
Nebent puslapio savininkui reklamos klikų prigeneruosite :)
Aš tokiam įstatymui irgi nepritariu, nes manau, kad draudimo nebuvimas 
nėra pakankama sąlyga išregistruoti privačioje valdoje stovinčią TP.
Bet kad ir įstatyme nieko tokio neįskaitau. Jame minima tik VRM 
nustatyta išregistravimo tvarka, kurios dar nesu matęs. Panašu, kad 
pliurpiame apie neegzistuojančia problemas.

Šnekame apie šiuos straipsnius?

5. Per 90 dienų nepašalinus priežasčių, dėl kurių buvo sustabdytas 
leidimas motorinei transporto priemonei ir (ar) priekabai dalyvauti 
viešajame eisme, taip pat šio įstatymo 25 straipsnio 6 dalyje 
nustatytais atvejais vidaus reikalų ministro nustatyta tvarka 
panaikinamas leidimas šiai motorinei transporto priemonei ir (ar) 
priekabai dalyvauti viešajame eisme ir ji išregistruojama. Šių motorinių 
transporto priemonių ir (ar) priekabų valstybinio registracijos numerio 
ženklai pripažįstami negaliojančiais ir privalo būti nedelsiant grąžinti 
juos išdavusiai institucijai. Šioje dalyje nurodytos motorinės 
transporto priemonės ir (ar) priekabos**vėl gali dalyvauti viešajame 
eisme tik iš naujo registruotos bendra tvarka.

6. Kai draudimo įmonė, apdraudusi atsakingo už eismo įvykio metu 
padarytą žalą asmens civilinę atsakomybę, ar Lietuvos Respublikos 
transporto priemonių draudikų biuro įgalioti asmenys (paskirti 
ekspertai), vadovaudamiesi Vyriausybės patvirtintomis Eismo įvykių metu 
padarytos žalos nustatymo ir draudimo išmokų mokėjimo taisyklėmis, 
nustato, kad eismo įvykio metu nukentėjusiam trečiajam asmeniui 
transporto priemonę remontuoti ekonomiškai netikslinga, informacija apie 
šią transporto priemonę turi būti pateikta Lietuvos Respublikos kelių 
transporto priemonių registrui. Tokios transporto priemonės registracija 
vidaus reikalų ministro arba jo įgaliotos institucijos nustatyta tvarka 
panaikinama ir ši transporto priemonė netenka teisės sugrįžti į Lietuvos 
Respublikos viešąjį eismą.




razumas rašė:
> gyvenimiska situacija:
> turiu vilkika po avarijos. civilke nutraukiau is karto.
> planuoju suremontuoti, bet draudimas delsia su ismoka jau 2 menesius.
> remontas uztruks dar 2-3 menesius.
> tech apziura pasibaige uz men po avarijos.
> pagal nauja istatyma, vilkikas bus isregistruotas. tai reiskia, kad
> suremontaves, turesiu priregistruoti, vel isimineti licenzija.
> Ar neperdaug pislios del kazkieno basos galvos?
>
> Beje automatinis TA naikinimas turi galios tik jusu smegenyse, bet ne
> keliuose. PVZ:
> 1. Tvarkingas bet uzmarsus pilietis su nauju BMW x3 pamirs, kad po 3 metu
> jam reikia pravaryti pirmaja tech apziura
> 2. Apsileideliui, kurio 3 golfas vaziuoja tik jei uzsikuria, o draudimus ir
> tech apziuras mates tik vokietijoj pries 20 metu.
> tai gausis , kad 1 = 2 ? abu automobiliai vaziuoja i saugojimo aikstele? 2
> atveju tai valomi keliai, o ko norima pasiekti 1 uoju atveju?
>
> Saldytuvai stoveti kelyje neturi teises, ta nurodo krovinio transporto
> licenzijavimo taisykles. Kam reikia deti sviesto i sviesta?
>
> Del nutempimo, kas mokes uz nutempima ir saugojima? nusitempsit masina 500
> Lt vertes, pralaikysit metus laiko aikstelej, savininkui (80 meciui senukui)
> priskaiciuosit mokescio tiek, kad jis ant kapu geriau jau vaziuos
> visuomeniniu transportu ir su bilietu i viena puse.
>
> Kyla noras ne peticijas pasirasineti, o padet Jums susivokti, kad siuo
> atveju sukeliat keblumu tiems kam ne px. Arba duok daugiau pavyzdziu, gal as
> tiesiog neizvelgiu siu pakeitimu aktualumo?
>