Pilnai sutinku, kad lenkimas - pavojingas manevras. Šiltuoju metų laiku tenka nemažai pavažinėti krašto, rajoniniais keliais ir ne kartą atsisakiau lenkimo vien dėl matomo lenkiančiojo neadekvatumo - pvz važiavimu siauro kelio viduriu kokiais 70 km/h - prisiveji tokį, įjungi kairį posūkį, persirikiuoji į priešpriešinę eismo juostą - o lenkiamajam pofig, varo kelio viduriu, kad jį aplenkt, man reiktų šalikele važiuot. Pamirksėjus tolimom - irgi jokios reakcijos, vairuotojas matyt nesinaudoja veidrodėliais. Ir po kurio laiko suka į miško keliuką taip ir neparodęs kairio posūkio. Neteisinu neatsakingų lenkėjų, bet reikia nepamiršt, kad tu gali būti ir lenkiamas, ir į veidrodėlius pasižiūrėti. Ir dėl tokio žioplo eismo dalyvio gali nukentėti lenkiantysis, nors formaliai įvykdė visus KET reikalavimus. Dėl kolonų lenkimo - jei lenkiamieji laikytųsi KET , tai atstumas tarp jų automobilių būtų tikrai pakankamas, kad galima būtų lenkt po vieną. Iš kitos pusės - jei jau prisiveji tikra koloną, lenkt nebėra prasmės, niekur nenuskubėsi. Bet jei kolona - viso labo keli automobiliai, važiuojantys paskui autobusą ar sunkvežimį ir nelenkiantys, tai " kolona" galėtų palaikyti atstumus tarp automobilių, kad galintys aplenktų juos po vieną - du. "Jonas Vingis" <jonas.vingis@kaimas.lt> wrote in message news:lfp9id$63h$1@trimpas.omnitel.net... > 2014-03-12 11:20, Doxlas rašė: >> O lenkiantysis gali suprast, kad lenkiamasis suks į kairę tik iš >> lenkiamojo posūkio signalo. Bet gi mūsuose dar labai gajus bjaurus >> įprotis įjungti posūkį tik jau atliekant manevrą, taigi lenkiantysis >> pastatomas prieš jau įvykusį manevrą. Nemanau, kad dabartinė 114 punkto >> redakcija didina eismo saugumą, nebent ne miestuose prie kiekvieno >> įvažiavimo į miško šunkelį statyti ženklus. > > O aš manau, kad didina. Lenkimas pats iš savęs yra labai nesaugus > manevras ir lenkiantis, prieš pradėdamas tokį rizikingą manevrą turi > 110% įsitikinti, kad tą daryti yra visiškai saugu. Tai, kad dabartinės > KET panaikino daugelį lenkiančio privilegijų ir užkrovė jam daugiau > atsakomybės, reiškia, kad lenkiantis prieš pradėdamas manevrą turi > žymiai geriau apgalvoti ar tikrai tas manevras saugus, iš esmės tai > reiškia lenkimų sumažėjimą. > > Beje, būtų mano valia, tai aš į KET pridėčiau punktą, draudžiantį vieno > lenkimo metu lenkti daugiau nei vieną TP - taip būtų užkirstas kelias > marozams, lenkiantiems kamštį ir kolonas, susidariusias intensyvaus > eismo keliuose. > > >> Be to, nereikia pamiršt ir: >> 108. Išvažiuodamas iš kelio, vairuotojas privalo duoti kelią juo >> važiuojančioms transporto priemonėms, kurių judėjimo kryptį jis kerta. > > Na, vat čia jau tiksliau, ne tai kaip Signalizoko įsikąstas 161... >