Nesutinku tik dėl vieno - kad dauguma vairuotojų elgiasi neadekvačiai. Dabar tokių mažuma ir nepastebiu, kad keliuose būtų daugiau bezpredielo, kaip kokiam 1990-2000 periode. Todėl manau, kad KET turi būti orientuota į adekvačiąją daugumą o ne tupai aprašinėt ir uždraudinėt kiekvieną situaciją ir manevrą. "Jonas Vingis" <jonas.vingis@kaimas.lt> wrote in message news:lfpd1l$9cl$1@trimpas.omnitel.net... >> Iš kitos pusės - jei jau prisiveji tikra koloną, lenkt nebėra prasmės, >> niekur nenuskubėsi. Bet jei kolona - viso labo keli automobiliai, >> važiuojantys paskui autobusą ar sunkvežimį ir nelenkiantys, tai " >> kolona" galėtų palaikyti atstumus tarp automobilių, kad galintys >> aplenktų juos po vieną - du. > > Matai, viskas būtų labai gerai ir paprasta, jei visi vairuotojai būtų > mąstantys ir adekvatūs. Jei nepultų lenkti kelyje kai matosi, kad kelias > pilnas ta pačia kryptimi važiuojančių kiek akys užmato. Jei važiuojantys > kolonoje paliktu normalius atstumus tarp TP. Jei nelenktų kamščių, o jei > lenktų, tai darytų tą pakankamai lėtai (t.y., kad būtų mažas greičio > skirtumas tarp lenkiančio ir lenkiamų). Jei sukdami pasižiūrėtų ar jų > niekas nelenkia. > > Bet kai daugelis elgiasi visiškai neadekvačiai, tai ir reikia milijonų > KET punktų visoms įmanomoms situacijoms ir visvien jie nepadeda.