2014-03-12 14:32, Jonas rašė: > nu tai visi skirtingai mato gi nu,kas butu jeigu visiems viena moteris > patiktu :) > nu bet va vienas pavyzdys,sumazinantis avaringuma, sankryzose pirma > leidziama vaziuoti i sonus,is vienos puses ir is kitos,tiesiai norintys > vaziuoti laukia,paskui leidziama vaziuoti tiesiai,norintys sukti laukia,o > pas mus, leidzia ir sukti ir vaziuoti tiesiai,tokiu budu atsiranda: nu po > sitos leksiu,pyst,bl nepralekiau.Nera papildomu zaliu lenteliu sukant i > desine,bet jeigu nori per raudona sukti desinen,turi daryti pilna > susotijma,kas taip pat mazina avaringuma,bet svarbiausia,kad jie ir laikosi > tu taisykliu (gerai nevisi,tada gauna bauda padoria,antra karta nenori jau > to:)),o pas mus,dar tokiu atsiranda kurie net nepaziuri i kaire,tai ner ka > sneket toliau Tai kaip,nepastebejai tokiu dalyku vazinedamas,ir sia tik > dalis,aisku,papildomos juostos sukantiems mes jau nesukursim,tas irgi > didziulis pliusas nu ir pan. > Nu ir dar vienas teisingas sprendimas,dvi sekundes visiems dega > raudonas,apsidraudimas nuo lekenciu per geltona,nes kai pas mus jungia zalia > kazkam raudonas,ir buna babarkst,o tik reikia kad tas dvi sekundes visi > pastovetu. Na, tu čia pavardinai eismo organizavimą (šviesoforų ciklo suderinimą, papildomas juostas posūkiams ir t.t.). bet ne KET ;) Beje, eismo organizavimas, palyginus su kai kuriomis Europos šalimis, pas juos irgi čiulpia.