bet tai kai organizavimas geras,tai KET telpa i kelis lapus,nes ant tiek paprasta kad iki negalejimo,bet pas mus ne to neiseina kazkaip. "Jonas Vingis" <jonas.vingis@kaimas.lt> wrote in message news:lfpmh3$hhd$1@trimpas.omnitel.net... > 2014-03-12 14:32, Jonas rašė: >> nu tai visi skirtingai mato gi nu,kas butu jeigu visiems viena moteris >> patiktu :) >> nu bet va vienas pavyzdys,sumazinantis avaringuma, sankryzose pirma >> leidziama vaziuoti i sonus,is vienos puses ir is kitos,tiesiai norintys >> vaziuoti laukia,paskui leidziama vaziuoti tiesiai,norintys sukti laukia,o >> pas mus, leidzia ir sukti ir vaziuoti tiesiai,tokiu budu atsiranda: nu po >> sitos leksiu,pyst,bl nepralekiau.Nera papildomu zaliu lenteliu sukant i >> desine,bet jeigu nori per raudona sukti desinen,turi daryti pilna >> susotijma,kas taip pat mazina avaringuma,bet svarbiausia,kad jie ir >> laikosi >> tu taisykliu (gerai nevisi,tada gauna bauda padoria,antra karta nenori >> jau >> to:)),o pas mus,dar tokiu atsiranda kurie net nepaziuri i kaire,tai ner >> ka >> sneket toliau Tai kaip,nepastebejai tokiu dalyku vazinedamas,ir sia tik >> dalis,aisku,papildomos juostos sukantiems mes jau nesukursim,tas irgi >> didziulis pliusas nu ir pan. >> Nu ir dar vienas teisingas sprendimas,dvi sekundes visiems dega >> raudonas,apsidraudimas nuo lekenciu per geltona,nes kai pas mus jungia >> zalia >> kazkam raudonas,ir buna babarkst,o tik reikia kad tas dvi sekundes visi >> pastovetu. > > Na, tu čia pavardinai eismo organizavimą (šviesoforų ciklo suderinimą, > papildomas juostas posūkiams ir t.t.). bet ne KET ;) > > Beje, eismo organizavimas, palyginus su kai kuriomis Europos šalimis, > pas juos irgi čiulpia. > >